arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰

بازگشت کریمی به شرط حل مشکلات مالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گل : فیروزکریمی استعفایش را پس گرفت تا به شاهین برگردد. او که گفته بود با این زمین ها حاضر به فعالیت در فوتبال نیست در گفت وگو با رادیو بوشهر اعلام کرد عمده دلیل استعفایش مشکلات مالی بازیکنان بوده.

کریمی حرفهایش را اینگونه آغاز کرد«سه ساعت با مهندس افراشته رییس هیئت مدیره باشگاه حرف زدم.قول مساعد دادند که مشکلات حل شود.مشکلات ما یک بخش آن مربوط به تعاملات با فدراسیون است وبه سردار عزیزمحمدی هم گفتم  شان فوتبالی که تیم ما ارائه می دهد با زمین مشهد ونفت تهران همخوانی ندارد.ایشان هم قبول کرد وانشا الله از این حیث مشکلی نداریم. عمده معضلات ما به درون تیم برمی گردد.مردم از شرایط خبرندارند وتوقع دارند تیمشان موفق باشد. بازیکن با من مربی چشم درچشم است واگر مشکلات مالی اش حل نشود فردا برخورد بازیکن با بازیکن، بازیکن با بزرگتر تیم، تماشاگر با بازیکن وبازیکن با تماشاگر را داریم»

 او با اعلام این موضوع درمورد مذاکره با نفت آبادان هم اعلام کرد«من فکر می کردم شاغلام هنوز هست. هیچ خبری از آن تیم ندارم ویک کلمه هم مذاکره نکرده ونمی کنم. به سردار عزیزمحمدی هم گفتم اگر استعفا بدهم هیچ جا کار نمی کنم تا نگویند با برنامه کنار رفتم. من هر روز این بازیکنان را می بینم و درقبال آنها تعهد دارم. حالا هم می گویم که باید مشکلات حل شود وگرنه تا نیم فصل هم مشکلات ادامه باشد نمی توانم کاری کنم ومی روم.»

چرا مربی ها از بوشهر فرار می کنند؟

 تهدیدهای کریمی درحالی است که دادگر مدیرعامل باشگاه می گوید«آقای کریمی به خاطر مشکلات زمین مشهد استعفا داده بود. مشکلات مالی هم وجود دارد که مربوط به سال قبل است. ما هم پیگیر هستیم که آنها را حل کنیم.»

موضع احمد گزی رییس هیئت موسس هم جالب است«فکر نمی کنم استعفای کریمی ارتباطی به مسائل مالی داشته باشد!او نگران زمین مشهد بود»

 تمام این موارد با واکنش یکی از اعضای هیئت موسس که گویا دل پری از گزی دارد مواجه می شود. او که اصرار داشت نامش فاش نشود واعلام کرد بارها همین حرفها را بخود گزی هم زده گفت:«  مدیرعامل می گوید مشکلات مالی مربوط به سال قبل است وتلاش دارند همه چیز را گردن کنگانی بیاندازند. من می پرسم مگر باشگاهمان حسابرسی نشد؟ کنگانی که حسابهایش شسته ورفته بود. تیم را با سه میلیارد بدهی تحویل گرفته وبا دومیلیارد ونهصد میلیون بدهی تحویل داده. یعنی هرچه بوده متعلق به قبل از دوران وی است. مگر کنگانی بدهی های قبل از دوران خودش را تسویه نکرد؟چرا بعد از او همین آقای گزی 5هفته هم حاضر به مدیریت نبود؟ .»

 او ادامه داد« وقتی ابتدای فصل بانک صادرات قبول مسئولیت کرد وبابت بدهی های سال قبل چک داد یعنی اینکه همه چیز را پذیرفته. آقای دادگر هم با مطالعه وبررسی آمده. قطعا از بدهی ها هم خبر داشت.او می دانست که شاهین را با چاه نفت به او تحویل نمی دهند ومی توانست قبول مسئولیت نکند. با این حرفها که مشکلی حل نمی شود. باید رفت دنبال منابع مالی.هر مربی می آید یک هفته ای فرار می کند. مدیرعامل بگوید در این مدت برای حل مشکلات چه کرده؟مصوبه هیئت دولت کجاست؟ دوهفته دیگر نیم فصل است وهمه دنبال تقویت تیم خود می روند ما تازه اول مشکلاتمان است.»

 شاهین زیر تیغ بی پولی قرار دارد وبه نظر می رسد تا نیم فصل اگر اتفاق تازه ای در حوزه مالی باشگاه رخ ندهد باید منتظر حاشیه های زیادی بود. استانی که منابع تحت الارضی وفوق الارضی بسیاری دارد چگونه برای تیم لیگ برتری اش مشکل گشایی پیدا نمی شود؟ این سئوال همیشگی هواداران است.
نظرات بینندگان