arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

سر کلانتر هفتم تهران: زنان جیب بر دستگیر شدند

سرهنگ جلیلیان گفت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری جوادیه مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل گوشی همراه و وجوه نقد هنگام خرید از بازار، تیمی از ماموران شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.در تحقیقات مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۳ زن که یکی از زنان میانسال و ۲ نفر دیگر جوان هستند، انجام شده و تعدادی از مال باختگان توانسته اند، چهره سارقان را به خاطر بسپارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب بر با ۳۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ دوست علی جلیلیان در تشریح این خبر گفت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری جوادیه مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل: گوشی همراه و وجوه نقد هنگام خرید از بازار، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه در بررسی پرونده‌ها مشخص شد که سرقت‌ها در محدوده بازار بلور فروشان و خیابان صابونیان اتفاق افتاده است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۳ زن که یکی از زنان میانسال و ۲ نفر دیگر جوان هستند، انجام شده و تعدادی از مال باختگان توانسته اند، چهره سارقان را به خاطر بسپارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان از شلوغی بازار سوء استفاده می‌کردند و با تنه زدن و همکاری با یکدیگر اموال افرادی که برای خرید به آن محل مراجعه کرده بودند را از جیب شان سرقت می‌کردند.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس توسط ماموران عملیان کلانتری ۱۱۷ جوادیه آغاز تا اینکه ماموران موفق شدند، سارقان را هنگام پرسه زنی مشاهده و بلافاصله آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه تا کنون تعدادی از مال باختگان توانسته اند چهره سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهمان در کلانتری به ۳۲ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند و هر ۳ سارق با دستور قضائی روانه زندان شده‌اند

منبع: مهر
نظرات بینندگان