arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

سپاهان با پیروزی مقابل سپیدرود رشت صدرنشین شد

تیم سپاهان اصفهان با نتیجه سه بر صفر سپید رود رشت را در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان شکست داد و دوباره صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تیم سپاهان اصفهان با نتیجه سه بر صفر سپید رود رشت را در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان شکست داد و دوباره صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور شد.

به گزارش ایرنا، دیدار سپاهان اصفهان و سپید رود رشت در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17:15 دقیقه در ورزشگاه خالی نقش جهان آغاز شد، در پایان این دیدارتیم میزبان بود که با سه گل تیم میهمان را شکست داد.
در این دیدار ابتدا بازیکنان سپاهان چند موقعیت خوب را روی دروازه سپید رود رشت فراهم کردند که با واکنش دروازه بان سپید رود و بی دقتی مهاجمان به بیرون رفت.
در همان ابتدای نیمه اول نیز یک موقعیت خوب برای غلامی مهاجم سپید رود رشت به دست آمد که با بی دقتی توسط مدافعان سپاهان مهار شد.
در این میان در دقیقه 16 کیروش استنلی مهاجم تیم سپاهان یک موقعیت گلزنی خوب را از دست داد و سپیدرود نیز در یک ضد حمله صاحب موقعیت گل شد که ضربه فردوسی بازیکن سپید رود کرنر شد.
بازیکنان سپاهان در این دیدار حملات گسترده ای را روی دروازه سپید رود رشت تدارک دیدند که با بازی بسته این تیم مهار شد تا این تیم در ضد حمله صاحب چند موقعیت شد ولی بازیکنان این تیم موفق به گلزنی نشدند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که در دقیقه 49 با ممارست و پیگیری بازیکن سپاهان علی قربانی برای سپاهان گلزنی کند تا این تیم با یک گل پیش بیفتند، بازیکنان تیم سپاهان حملات دیگری را روی دروازه سپید رود انجام دادند که بی نتیجه بود، کیروش استنلی مهاجم سپاهان در دقیقه 55 یک موقیعت دیگر را با ضربه سر از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 57 مهرداد محمدی با پاس زیبای ولادیمیر کومان با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه تیم میهمان کرد تا سپاهان با دو گل پیش بیفتند. بازیکنان تیم سپاهان همچنان حملات خود را ادامه دادند و با واکنش دروازبان سپید رود موقعیت ها مهارشد، در دقیقه 73 ضربه پای مهرداد محمدی از کنار دروازه ملکی دروازه بان سپید رود رشت به بیرون رفت، یک دقیقه بعد سجاد شهباززاده بازیکن سپاهان نیز کرنر شد تا ضربه سراستنلی در این دیدار به بیرون رود.حملات سپاهان در این دیدار ادامه داشت و سپیدرود چشم به ضد حملات بست که نتواست از موقعیت های خود بهره ببرد.
سپاهان در یکی از حملات گسترده خود دقیقه 88 توسط کیروش استنلی به سومین گل خود و دهمین گل این بازیکن رسید تا استنلی با این گل جایگاه خود را در صدرجدول گلزنان مستحکم تر کند و در پایان تیم سپاهان اصفهان بود که با سه گل در این دیدار به پیروزی رسید.
محسن مسلمان از تیم سپاهان در این دیدار در دقیقه 40 توسط دارو کارت زرد گرفت.
در این دیدار برای تیم سپاهان با هدایت امیر قلعه نویی پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی دقیقه 90 تعویض محمد رضا مهدی زاده، مهدی کیانی، محسن مسلمان تعویض دقیقه 46 مهرداد محمدی ، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، علی قربانی و کی‌روس استنلی به میدان رفتند.
همچنین در تیم سپید رورد رشت با سرمربیگری علی کریمی میثم تهی دست، میلاد شیخی سلیمانی، میثم فردوسی تعویض دقیقه 68حمید رضا طاهر خانی، محمد نزهتی، کوروش ملکی، حسین مجلی شنانی دقیقه 54 تعویض با پیام صادقیان، ابراهیم لطفی، محمد سلیمان علیزاده، امیرمنصوریان، علیرضا نور محمدی، محمد غلامی تعویض دقیقه 82محمد بلبلی به میدان رفتند. این دیدار را سید محد مرجان زایده با کمک های علی اکبر عظیم پور و سید محمد هاشمی نسب قضاوت کردند.
با این پیروزی تیم سپاهان با 35 امتیاز درصدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت و سپید رود رشت نیز 11 امتیازپانزدهم است.

نظرات بینندگان