arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

بازگشت پایتخت نشینان ترافیک را در جاده کندوان سنگین کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده کندوان در مسیر شمال به جنوب سنگین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازگشت پایتخت نشینان ترافیک را در جاده کندوان سنگین کردبا توجه به پایان رسیدن تعطیلات چند روز اخیر، شاهد افزایش بازگشت مسافران به پایتخت و به تبع آن ترافیک سنگین در این محور کوهستانی بویژه در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله در مسیر شمال به جنوب هستیم.
وی با اشاره به ترافیک سنگین، از رانندگان خواست با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند. 
صفایی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد. 
وی گفت: با توجه به حجم خودروها و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب احتمال یکطرفه شدن این مسیر از مرزن آباد به سمت کرج با هماهنگی با پلیس راه دور از انتظار نیست.
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه یک درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود : با توجه به ورود سامانه بارشی به منطقه، از امشب شاهد افزایش ابر همراه با بارش برف در منطقه خواهیم بود.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد. 
مازندران حدود 11 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه 400 میلیون تردد خودرویی در جاده های انجام می شود. 

نظرات بینندگان