arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

جهانگیری: خواست آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت را با شکست مواجه کردیم

معاون اول رئیس جمهوری گفت: با بکارگیری تدابیر ویژه و دیپلماسی قوی، توانستیم‌ خواست آمریکا مبنی بر به صفر رساندن فروش نفت را با شکست مواجه کنیم و با برنامه ریزی جدی تر و کار، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رئیس جمهوری گفت: با بکارگیری تدابیر ویژه و دیپلماسی قوی، توانستیم‌ خواست آمریکا مبنی بر به صفر رساندن فروش نفت را با شکست مواجه کنیم و با برنامه ریزی جدی تر و کار، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری شامگاه یکشنبه پس از زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در دیدار با تولیت این آستان مقدس افزود: دولت تمام تلاش و مساعی خود را برای حل مشکلات اقتصادی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بکار بسته است.
وی با اشاره به فشارها و تحریم های ظالمانه دولت آمریکا علیه کشورمان به منظور آسیب رساندن به ساختار اقتصادی کشور تصریح کرد: دولت از مشکلات مردم به خوبی اطلاع دارد و‌ تلاش می‌کنیم آثار این تحریم فشارها در اقتصاد را به حداقل برسانیم.
معاون اول رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعارها و برنامه های دولت آمریکا مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید، خاطرنشان کرد: به فضل الهی مردم ایران پایبند آرمانهای امام و رهبری و انقلاب هستند و با حضور گسترده خود به دنیا این پیام را خواهند داد که همچنان در مسیر پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی گام بر میدارند.
تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، از دولت خواست با کار بیشتر نسبت به برطرف کردن دغدغه ها و نگرانی های مردم اقدام کند.
آیت الله سید علی اصغر دستغیب افزود: اگر هرکس به وظیفه خود به درستی عمل کند انشاالله همه ما مورد عنایت حضرت حق قرار خواهیم گرفت و از مشکلات عبور خواهیم کرد.
تولیت آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم(ع) با بیان اینکه ما می‌دانیم دولت در زمینه های اقتصادی در حال تلاش و برنامه ریزی است اظهار داشت: آمریکا قطعا در پیشبرد سیاست های خصمانه علیه نظام و انقلاب راه به جایی نخواهد برد.
وی افزود: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن دشمنان را ناامید خواهند کرد.
آیین راهپیمایی مردم شیراز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک میهمان و سخنران ویژه دارد.
جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری قرار است در جمع راهپیمایان شیراز سخنرانی کند.
وی یکشنبه در نخستین روز سفر به شیراز به زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) رفت و سه طرح شهری این کلانشهر را افتتاح کرد.
تقاطع سه سطحی شهدای کُشن با هزار و 300 میلیارد ریال،تقاطع غیر همسطح شهدای انقلاب با 600 میلیارد ریال اعتبار و فاز یک ایستگاه مترو امام حسین (ع) شیراز با 910 میلیارد ریال اعتبار عصر یکشنبه با حضور جهانگیری به بهره برداری رسید.

نظرات بینندگان