arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰

سخنان باهنر درباره فتنه جدید در انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت:

محمدرضا باهنر که در جمع دبیران استان‌ها و شهرستان‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری سخن می‌گفت،‌ با اشاره به انتخابات آینده مجلس اظهارداشت: انتخابات آینده مجلس اولین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است که هزینه‌های زیادی را آن انتخابات به نظام تحمیل کرد، نامحرمان و کسانی که مدعی حمایت از راه امام بودند امتحان خود را مردود شدند، مردم هزینه‌هایی که فتنه‌گران به بار آوردند را در 9 دی پاسخ گفتند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه تصریح کرد: فشار غربی‌ها علیه ایران هر روز بیشتر می‌شود و این مساله دلایل گوناگونی دارد، بیداری اسلامی زلزله عجیبی را به وجود آورده و دیکتاتورهای وابسته به غرب را ساقط کرد و بیانات مقام معظم رهبری و رهنمودهای معظم له در همایش بیداری اسلامی بهترین تحلیل برای اتفاقات منطقه است.

باهنر در ادامه درباره طراحی غرب برای انتخابات آینده مجلس، تاکید کرد: استکبار جهانی پس از شکست در انتخابات سال 88 تلاش می‌کند، انتخابات را سرد کند و به دنبال فتنه جدیدی هستند.
نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اهمیت انتخابات آینده مجلس بیش از انتخابات‌های گذشته است، جامعتین مستقیم در صحنه حضور دارند تا همه اصولگرایان را زیر چتر خود جمع کنند، از سوی دیگر نیز استکبار و مجموعه جریان فتنه و انحرافی در مقابل جریان اصولگرایی هستند، خیز برداشته‌اند تا مجلس را تصاحب کنند.

باهنر بیان داشت: جریان انحرافی حلقه قدرت، ثروت و فساد را در کشور به راه انداخته و تمام تلاش خود را برای تصاحب کرسی‌های مجلس انجام می‌دهد.

وی در پایان تاکید کرد: تنها چتر بلند شده مورد قبول اصولگرایان،‌ جبهه متحد اصولگرایی با محوریت جامعتین است.
نظرات بینندگان