arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰

کریمی محبوب‌ترین بازیکن آسیا شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت فدراسیون جهانی تاریخ و آمار علی کریمی را به عنوان محبو‌ب‌ترین بازیکن سال آسیا معرفی کرد، این در حالی است که "لیونل مسی" در آمریکای جنوبی در رده چهارم و "کریستیانو رونالدو" در اروپا در رده دوم محبو‌ب‌ترین بازیکن قرار گرفته‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر؛ سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار جهان امروز در گزارشی محبوب‌ترین بازیکنان قاره‌های مختلف جهان در شش ماه دوم سال 2011 را معرفی کرد که براین اساس علی کریمی با 134 هزار و 898 رای محبوب‌ترین بازیکن آسیا شد.

در این رده‌بندی پس از علی کریمی که در صدر 14 بازیکن محبوب آسیایی قرار گرفته است، فرهاد مجیدی از تیم استقلال ایران با 123 هزار و 382 رای و یاسر القحطانی از عربستان با  42 هزار و 685 رای در رده‌های دوم و سوم این جدول قرار گرفته‌اند.

"آدرا توران" از ترکیه با 27 هزار و 828 رای بالاتر از "کریستیانو رونالدو" که تنها 11 هزار و 605 رای را به خود اختصاص داده است، محبوب‌ترین بازیکن قاره اروپا است. "دیمیتار برباتوف"، مهاجم بلغارستانی تیم منچستریونایتد هم با 10 هزار و 46 رای در رده سوم این رده بندی قرار دارد. در بین بازیکنان محبوب اروپایی "فرانچسکو توتی" در رده پنجم، "رائول گونزالس" در رده هشتم و "وین رونی" از انگلستان در یازدهم ایستاده‌اند.

"لیونل مسی"، مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا در آمریکای جنوبی با هشت هزار و 706 رای در رده چهارم محبوب‌ترین بازیکن این منطقه قرار گرفته است. "ادواردو خوزه وارگاس" از شیلی با 53 هزار و 774 رای، "پائولو گوئه‌ررو" از پرو با 23 هزار و 461 رای و "خوآن مانوئل وارگاس" از پرو با 9 هزار و 501 رای در رده‌های اول تا سوم بازیکنان محبوب آمریکای جنوبی قرار گرفته‌‎اند.

در قاره اقیانوسیه "هری کیول" از استرالیا، در قاره آفریقا "نادر لامیاقری" از مراکش و در آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب "خاویر هرناندز" از مکزیک عنوان محبوب‌ترین بازیکنان را به خود اختصاص دادند.

علی کریمی در بین بازیکنان محبوب قاره‌های دیگر هم بیشترین رای را بدست آورده است اما در این رده بندی آرای بازیکنان براساس قاره‌های خود بوده و نمی‌توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
11
76
الان من چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه پیرمرد مردنی دانشمند و هنرمند برای من ارزشش خیلی بیشتر از این هیاهو ها هست گر چه که علی کریمی رو هم دوست دارم . اما اسیر این بازی ها نمی شم و اصل رو از فرع تشخیص می دم .
بهزاد
|
PHILIPPINES
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
2
35
خوبیش اینه ما ایرانیا برای اینجور چیزا همت میکنیم مثال زدنی!
به اندازه کل قاره اروپا و آفریقا و اقیانوسیه رای دادیم!!!
ناشناس
|
POLAND
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
3
95
اگه دقت کنید اکثر بازیکنانی که محبوب شدند در قاره های مختلف از کشورهایی بودند که در سطج پایینتر زندگی قرارا داشتند. و این به این معنی است که مردمی که علاف ترند در این رای گیری های شرکت می کنند. و گرنه مردم چین اگر ۲ دقیقه کار را تعطیل میکردند محبوب ترین بازیکن جهان چینی میشد
ياسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
3
0
ولي خداوكيلي حق فرهاد مجيدي بود
نظرات بینندگان