arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

کشف بیش از ۴۸ هزار قلم داروی قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از ۴۸ هزار قلم داروی قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از ۴۸ هزار قلم داروی قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 سردار علی آزادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان دیواندره حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل بار کاه مشکوک شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودروی موردنظر توقیف و در بازرسی از آن ۴۸ هزار قلم داروی قاچاق که به صورت ماهرانه‌ای در داخل کیسه‌های کاه جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و راننده به همراه داروهای کشف شده، تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار آزادی با اشاره با اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی مقابله و اجازه فعالیت مجرمانه را به آنان نخواهد داد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان