arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

تایمز آو اسرائیل: دولت حریری اجازه حفظ سلاح را به حزب‌الله لبنان داده است

روزنامه تایمز آو اسرائیل در گزارشی نوشت که سعد حریری نخست‌وزیر لبنان روز گذشته هنگام قرائت بیانیه وزارتی دولت جدید این کشور در مقابل پارلمان علی‌رغم اینکه نامی از حزب‌الله به میان نیاورده اما به طور ضمنی گفته است که دولت وی در آینده به حزب‌الله اجازه حفظ سلاح‌های خود که در جنگ بزرگ خود علیه اسرائیل در سال ۲۰۰۶ استفاده کرد را خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد که دولت جدید لبنان به حزب‌الله اجازه حفظ سلاح‌های خود و مقاومت دربرابر اشغالگری اسرائیل را داده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه تایمز آو اسرائیل در گزارشی نوشت که سعد حریری نخست‌وزیر لبنان روز گذشته هنگام قرائت بیانیه وزارتی دولت جدید این کشور در مقابل پارلمان علی‌رغم اینکه نامی از حزب‌الله به میان نیاورده اما به طور ضمنی گفته است که دولت وی در آینده به حزب‌الله اجازه حفظ سلاح‌های خود که در جنگ بزرگ خود علیه اسرائیل در سال ۲۰۰۶ استفاده کرد را خواهد داد.

در این گزارش آمده است، حریری در بیانیه مذکور با اشاره به حق گروه‌های مقاومت در برابر اسرائیل برای حفظ سلاح‌هایشان، تاکید کرده که شهروندان لبنانی حق مقاومت در برابر اشغال و تجاوز اسرائیل را دارند.

"تایمز آو اسرائیل" در ادامه نوشت: حزب‌الله قدرتمند و مورد حمایت ایران دستاوردهای بزرگی را به دست آورده است و درحال حاضر بر سه وزارتخانه تسلط دارد. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نسبت به سپردن سه وزارتخانه به این حزب ابراز نگرانی کرده بود.

این رسانه صهیونیستی در ادامه مدعی شد: حزب‌الله که در سال ۱۹۸۲ با راهنمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای مبارزه با اسرائیل تاسیس شد، موفق‌ترین سرمایه گذاری ایران در خارج از کشور بوده و به عنوان بازوی جمهوری اسلامی ایران در مقابل اسرائیل است.

نظرات بینندگان