arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

تشییع پیکر کارگردان فقید سینمای ایران با پیام پوری بنایی

مراسم تشییع پیکر رضا صفایی کارگردان پیشکسوت سینما با ارسال پیام‌های تسلیت چهره‌هایی چون پوری بنایی و محمد متوسلانی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم تشییع پیکر رضا صفایی کارگردان پیشکسوت سینما با ارسال پیام‌های تسلیت چهره‌هایی چون پوری بنایی و محمد متوسلانی برگزار شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر رضا صفایی، کارگردان فقید سینما، با حضور اهالی سینما و خانواده , صبح امروز (پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه) در بهشت زهرا برگزار شد.

عبدالله علیخانی، تهیه‌کننده سینما و از دوستان رضا صفایی، با اشاره به جزئیات مراسم خاکسپاری این هنرمند گفت: مراسم تشییع رضا صفایی صبح امروز از ساعت ۱۰ از سالن معراج بهشت زهرا(س) آغاز و بعد از تشییع، مرحوم صفایی در قطعه هنرمندان و در کنار مزار غلامحسین بهمن‌یار به خاک سپرده شد.

او ادامه داد: در این مراسم تعدادی از دوستان و اعضای خانواده او پیرامون خصوصیات اخلاقی و حرفه‌ای رضا صفایی صحبت کردند. هنرمندانی همچون محمد متوسلانی، نصرالله وحدت و پوری بنایی که به دلیل مسافرت یا مشکلات شخصی نتوانسته بودند در مراسم حضور پیدا کنند، پیام صوتی ارسال کرده بودند که در حین مراسم پخش شد.

علیخانی ادامه داد: این مراسم به درخواست خانواده او، در بهشت زهرا(س) برگزار شد و من از همکاری مدیریت بهشت زهرا و خانه سینما در برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

مراسم یادبود مرحوم رضا صفایی از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز جمعه (۲۶ بهمن ماه) در مسجد الغدیر برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان