arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰

رسالت: آمریکا می خواهد با منطق یزید به جنگ ملت ایران بیاید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روزنامه رسالت در سرمقاله خود با عنوان«یک پیام تاریخی به جامعه جهانی» نوشت:

*آمریکا و غرب با منطق یزید می‌خواهند به جنگ ملت ایران بیایند.اول اجماع‌سازی برای اعمال ننگینی چون بستن آب بر خیمه‌گاه حسین (ع) سپس توجیه کشتار بی‌رحمانه و ...

*هدف آمریکاییها بویژه انگلیس پلید و رژیم منحوس صهیونیستی از گزارش آمانو رفتن به چنین سمت و سویی بود. اما نتوانستند شرکای جهانی خود را قانع کنند لذا به اقدام یکجانبه قناعت کردند.شورای امنیت سازمان ملل که در حقیقت برای تضمین امنیت اعضای دائمی این شورا که همگی بر زرّاد خانه‌های هسته‌ای تکیه زده‌اند تشکیل شده است، در انتظاری روزی است که فرمان شلیک به سمت ایران صادر شود.

* آن روز روزی است که آتش اختلاف در داخل به گونه‌ای زبانه بکشد که اسم رمز حمله دشمن به ملت از آن بیرون بیاید.دشمن باید آرزوی فرا رسیدن چنین روزی را به گور ببرد چرا که ملتی که ولایت الهی را به ولایت شیطان ترجیح داده، به دره اختلاف و تشتت سقوط نمی‌کند.ملت ما طی سه دهه گذشته نشان داده‌اند پشت سر رهبری انقلاب شجاعانه ایستاده‌اند و لحظه‌ای در این ایستادگی تردید نمی‌کنند.

*روز حمله دشمن روزی است که اپوزیسیون داخلی به اندازه‌ای از توان برسد که پس از شرارت دشمن بتواند حکومت را به نمایندگی از استعمار تحویل بگیرد و یک استبداد خونین را در داخل تدارک کند.امروز رمقی در اپوزیسیون داخل وجود ندارد آنها حتی توانایی آن را ندارند که دماغ خود را بالا بکشند تا چه رسد به اینکه به دشمن یاری رسانند.

* روز حمله دشمن روزی است که افکار عمومی جهان بهانه جوییهای آمریکا مبنی بر استفاده ایران از انرژی اتمی برای مقاصد نظامی و نیز داستان دروغین نقص حقوق بشر و تروریست بودن ملت ایران را بپذیردچنین روزی هرگز فرا نخواهد رسید. چرا که ملت ایران به عنوان یک ملت بزرگ و طرفدار صلح جهانی است و ثابت کرده است می‌خواهد جهان را از شر دولت‌های مجهز به بمب هسته‌ای نجات دهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
0
0
به اين مگن منطق حق مطلق انگاشتن خود و باطل مطلق انگاشتن ديگران! برادر از كيسه امام حسين چرا خرج ميكني!
نظرات بینندگان