arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۷

نتایج یک نظرسنجی: احزاب مخالف نتانیاهو با اختلاف کمی در انتخابات اسرائیل پیروز می‌شوند

بنابر نظرسنجی پایگاه خبری اسرائیلی واللا، احزاب دست چپی اسرائیل ۶۱ کرسی در انتخابات آینده و احزاب دست راستی ۵۹ کرسی را کسب خواهند کرد که در نتیجه، این امکان برای احزاب چپ برای تشکیل کابینه ائتلافی در آینده وجود خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتایج یک نظر سنجی در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که در انتخابات پیش رو احزاب دست چپی رژیم صهیونیستی با اختلاف کمی از احزاب دست راستی به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم پیشتاز خواهند بود.

به گزارش چهارشنبه شب خبرگزاری آناتولی ترکیه، بنابر نظرسنجی پایگاه خبری واللا رژیم صهیونیستی که نتایج آن روز چهارشنبه اعلام شد، برای نخستین بار از زمان اعلام انتخابات پارلمانی در سال ۲۰۱۸ احزاب چپگرا از جمله احزاب عربی از احزاب دست راستی این رژیم با اختلاف دو کرسی پیشتاز هستند.

بر اساس این نظرسنجی ممکن است مسیر برای ائتلاف احزاب دست راستی رژیم صهیونیستی به رهبری نتانیاهو برای تشکیل کابینه آینده قطع شود.

در این نظر سنجی، احزاب دست چپی رژیم صهیونیستی ۶۱ کرسی در انتخابات آینده و احزاب دست راستی ۵۹ کرسی را کسب خواهند کرد که در نتیجه، این امکان برای احزاب چپ صهیونیستی برای تشکیل کابینه ائتلافی در آینده وجود خواهد داشت.

انتخابات عمومی در سرزمین‌های اشغالی قرار است ۹ آوریل برگزار شد.

حزب «قدرت یهودی» به رهبری بنی گانتس رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان رقیب اصلی نتانیاهو در این انتخابات خواهد بود.

نظرات بینندگان