arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

مراکش: سفر نتانیاهو به رباط، کذب است

مصطفی الخلفی سخنگوی دولت مغرب در کنفرانس مطبوعاتی خود در شهر رباط پایتخت این کشور در پاسخ به سوالی درباره سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به مغرب گفت: درخصوص سفر نتانیاهو به رباط، من به این شایعات جواب نمیدهم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دولت مغرب خبر سفر نخست وزیر رژیم اسرائیل به رباط را تکذیب و آن را صرفا شایعه دانست.

به گزارش تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، مصطفی الخلفی سخنگوی دولت مغرب در کنفرانس مطبوعاتی خود در شهر رباط پایتخت این کشور در پاسخ به سوالی درباره سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل به مغرب گفت: درخصوص سفر نتانیاهو به رباط، من به این شایعات جواب نمیدهم.

فعالان مغربی در روزهای اخیر به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از سفر نتانیاهو به مغرب در ماه مارس یا آوریل آینده خبر داده و بر مخالفت خود با چنین اقدامی تاکید کردند.

دهها نفر ماه گذشته تجمعی را در برابر پارلمان مغرب در شهر رباط برگزار کردند. دیده بان مقابله با عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل به عنوان یک سازمان غیردولتی خواهان برگزاری تجمع شده بود و تجمع کنندگان از دولت مغرب خواستند تا از نتانیاهو استقبال نکند.

دولت مغرب تاکنون وجود هرگونه روابط رسمی یا سیاسی یا تجاری با رژیم اسرائیل را رد کرده است.

دو هفته پیش، دفتر نتانیاهو از اظهار نظر درباره برخی گزارشها مبنی بر سفر او به مغرب قبل از انتخابات پارلمانی رژیم اسرائیل در ماه آوریل آینده خودداری کرده بود.

نظرات بینندگان