arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

نامزد نمایندگی کنگره آمریکا خواستار برگزاری انتخابات دوباره شد

«مارک هریس» نامزد جمهوریخواه انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا از منطقه ۹ ایالت کارولینای شمالی خواستار برگزاری مجدد این انتخابات شد. هریس که در جریان رسیدگی به ادعا‌های دستکاری در نتایج انتخابات این منطقه همواره خواستار اعلام پیروزی وی در انتخابات بود، پس از جلسات استماع ستاد انتخابات این ایالت خواسته جدید خود را مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک نامزد انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا در منطقه‌ای که نتایج انتخابات آن به دلیل احتمال تقلب هنوز تایید نشده، خواستار برگزاری انتخابات مجدد در این منطقه شد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری هیل، «مارک هریس» نامزد جمهوریخواه انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا از منطقه ۹ ایالت کارولینای شمالی خواستار برگزاری مجدد این انتخابات شد.
هریس که در جریان رسیدگی به ادعا‌های دستکاری در نتایج انتخابات این منطقه همواره خواستار اعلام پیروزی وی در انتخابات بود، پس از جلسات استماع ستاد انتخابات این ایالت خواسته جدید خود را مطرح کرد.
این در حالی است که اعلام نتایج این انتخابات که هریس در آن با ۹۰۵ رای از رقیب خود پیش بود، به دلیل ادعا‌های موجود علیه وی تاکنون به تعویق افتاده بود.
هریس متهم بود که فردی را برای جمع آوری رای غیابی از کسانی که در زمان رای گیری در محل صندوق‌ها حاضر نبوده اند استخدام کرده که این اقدام در این ایالت غیرقانونی است.
این نامزد جمهوریخواه که پیشتر مدعی بود از این اقدام مطلع نبوده است، اکنون با این ادعا که ابهام در نتایج انتخابات اعتماد مردم را سلب کرده، خواستار برگزاری مجدد انتخابات شده است.
انتخابات سنا و مجلس نمایندگان آمریکا سال گذشته میلادی برگزار شد و دو مجلس قانونگذاری جدید این کشور کار خود را از اول ژانویه سال ۲۰۱۹ (۱۱ دی ماه) آغاز کردند.

نظرات بینندگان