arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰

آخرین وضعیت بازداشتی‌های سفارت انگلیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی انتظامی با تشریح آخرین وضعیت بازداشتی های حادثه سفارت انگلیس گفت: 12 نفر در باغ قهلک از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر شنبه در حاشیه رزمایش طرح زمستانی اظهار داشت: روز سه شنبه عده ای از دانشجویان در یک کار هیجانی و خودجوش وارد سفارتخانه انگلیس شدند که پلیس بلافاصله وارد عمل شده و آنها را از داخل سفارت خارج کرد. البته 10 تا 12 نفر  نیز در باغ قلهک دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند

وی افزود: پس از این حادثه سفارتخانه از پلیس خواست تا حفاظت پیرامونی را افزایش دهیم که مسئولان آن هم از ما به دلیل فعالیت خوب تشکر کردند.

احمدی مقدم در ادامه با رد موضوع پرداخت حقوق یک میلیونی به تمام نیروهای پلیس گفت: سخنان من در مورد حقوق نیروهای پلیس به این معنی بود که میانگین پرداختی حقوق 1 میلیون تومان است، البته مشخص است که فردی که سال اول خدمت خود را پشت سر می گذارد حقوقش کمتر از یک افسر باتجربه است. هم اکنون عده ای در نیروی انتظامی زیر یک میلیون تومان حقوق می گیرند و عده ای نیز تا دو میلیون حقوق دریافت کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
0
6
ظاهرا حقوق بعضی از اقایون دیگه با واژه هزار بیگانه شده میلیون ورد زبانشان ، ما که اندر خم این کوچه روزگار مانده ایم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
0
7
پس اگردستگيرشدند ازكجادارند شرح قهرماني هاشون رادروبلاگها مي نويسند
باوركنيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
0
0
پس چرا کارمندان ادارات مثل شهرداریها با حقوق زیر پانصدهزارتومان انهم با بیش از بیست سال سابقه خدمت روزگاررا به تلخی می گذرانند
نظرات بینندگان