arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷

ماجرای عکس یادگاری رئیس کمیته المپیک با کادر فنی استقلال

سیدرضا صالحی امیری امروز در دیدار با مهدی تاج پیرامون شرایط فوتبال و تیم امید ایران به بحث و تبادل نظر پرداخت و سپس از بخش های مختلف کمپ تیم ملی بازدید کرد. اما عکسی از وی در کنار شفر و کادر فنی استقلال منتشر شد که ذهنیت هایی را بوجود آورد.مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع گفت: آقای صالحی امیری برای بازدید از بخش های مختلف کمپ تیم های ملی فوتبال به این محل رفته بودند که نشستی هم با آقای تاج پیرامون تیم امید داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس کمیته ملی المپیک پس از نشست با رئیس فدراسیون فوتبال به طور اتفاقی با کادر فنی تیم فوتبال استقلال دیدار کرد.

به گزارش مهر، سیدرضا صالحی امیری امروز در دیدار با مهدی تاج پیرامون شرایط فوتبال و تیم امید ایران به بحث و تبادل نظر پرداخت و سپس از بخش های مختلف کمپ تیم ملی بازدید کرد. اما عکسی از وی در کنار شفر و کادر فنی استقلال منتشر شد که ذهنیت هایی را بوجود آورد.

مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع گفت: آقای صالحی امیری برای بازدید از بخش های مختلف کمپ تیم های ملی فوتبال به این محل رفته بودند که نشستی هم با آقای تاج پیرامون تیم امید داشتند.

محمود عبداللهی در مورد عکس با کادر فنی استقلال هم گفت: در زمان بازدید دکتر صالحی امیری از آکادمی ملی فوتبال، شفر و کادر فنی و سرپرستی استقلال در حال صرف ناهار بودند که با دیدن رئیس کمیته ملی المپیک به سمت ایشان آمدند و عکس یادگاری گرفتند. اینکه عنوان شده دکتر صالحی امیری در اردوی استقلال حضور یافته نقل قول درستی نیست و ایشان اتفاقی با کادر فنی استقلال دیدار کردند.

نظرات بینندگان