arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

تمایل گزینه احتمالی نیمکت تیم ملی به حضور در ایران

لورن بلان سرمربی کهنه کاری که سابقه قهرمانی با تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه را در کارنامه دارد، پیشنهاداتی از باشگاه چلسی و تیم ملی فوتبال ایران دریافت کرده است.بلان با وجود پیشنهاد چلسی و حضور در بنگاه نقل و انتقالاتی بازیکنان در لندن، برای حضور در تیم ملی ایران علاقه نشان داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

لورن بلان در کنار پیشنهادات مختلف از لیگ‌های اروپایی نیم نگاهی به حضور در تیم ملی فوتبال ایران دارد.

به گزارش روزنامه انگلیسی، لورن بلان سرمربی کهنه کاری که سابقه قهرمانی با تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه را در کارنامه دارد، پیشنهاداتی از باشگاه چلسی و تیم ملی فوتبال ایران دریافت کرده است.

عملکرد ضعیف مائوریتسیو ساری در تیم چلسی باعث شده است تا سران این باشگاه پرطرفدار به فکر جانشینی بهتر برای ساری باشند. با این حال خبر‌هایی از چلسی به گوش می‌رسد که بلان یکی از گزینه‌های احتمالی نیمکت آبی پوشان است.

در کنار این پیشنهادات اغوا کننده، مسئولان تیم ملی فوتبال ایران نیز به لورن بلان پیشنهاد حضور در ایران را داده اند. بلان با وجود پیشنهاد چلسی و حضور در بنگاه نقل و انتقالاتی بازیکنان در لندن، برای حضور در تیم ملی ایران علاقه نشان داده است. بنابراین حضور لورن بلان در جمع یوزهای ایرانی غیرممکن نیست و احتمال دارد او چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای اش تجربه کند.

نظرات بینندگان