arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا

پلیس راه نیروی انتظامی محدودیتهای ترافیکی محورهای منتهی به شمال کشور در تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس راه نیروی انتظامی محدودیتهای ترافیکی محورهای منتهی به شمال کشور در تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

به گزارش انتخاب ، پایگاه اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: پلیس راه به مناسبت ایام تاسوعا و عاشواری حسینی و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و روانی تسهیل در امر عبور و مرور، محدودیتهای ترافیکی در محور های پر تردد استان مازندران به اجرا می گذارد.

به گزارش پلیس راه کشور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز یکشنبه 13 آذرماه تاساعت 23 روز سه شنبه 15آذرماه از محور کندوان، کرج - چالوس، هراز، فیروز کوه و برعکس و همچنین تردد انواع تریلر وکامیونها از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است.
 
همچنین در محور 'هراز' تردد همه تریلیها از این محور همچنان ممنوع می باشد و رفت و آمد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز یکشنبه 13آذرماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 23 روز دوشنبه و سه شنبه 14و 15 آذرماه نیز از این محورممنوع است.
 
بر اساس این گزارش، تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 23 روز دوشنبه و سه شنبه 14و 15آذرماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.
نظرات بینندگان