arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

نیکی هیلی گروه «دفاع از آمریکا» را تاسیس کرد

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل از راه‌اندازی یک گروه جدید از جانب خود با نام "دفاع از آمریکا" به هدف پیشبرد مسائل سیاسی مهم در داخل و خارج از این کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل از راه‌اندازی یک گروه جدید از جانب خود با نام "دفاع از آمریکا" به هدف پیشبرد مسائل سیاسی مهم در داخل و خارج از این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، براساس اعلام وبسایتی که برای این گروه راه اندازی شده، از جمله مسائل داخلی که این گروه قرار است روی آن تمرکز کند امنیت در مرز، امنیت عمومی، محدودیت دوره‌های تصدی پستها، سوسیالیسم و فرهنگ آمریکایی هستند. همچنین گفته شده که این گروه یک بخش بین المللی نیز داشته و به ادعای نیکی هیلی در این بخش بر چین، روسیه و ایران به عنوان "خطرهای بین المللی" تمرکز خواهد کرد.

نیکی هیلی روز دوشنبه در توئیتی نوشت: ما بر این که چطور کشورمان را امن، قدرتمند و موفق نگاه داریم تمرکز خواهیم کرد. شما نیز به ما در این حرکت، همچنان که ما از ارزشها و آزادی‌های آمریکا دفاع می‌کنیم، بپیوندید.

در وبسایت این گروه، قسمتی نیز برای عضویت در "تیم دفاع از آمریکا" هست که در آنجا شما می‌توانید مشخص کنید به چه مساله‌ای بیشتر از هر چیز اهمیت می‌دهید. همچنین این وبسایت گزینه اهدای کمک‌ مالی نیز دارد.

در یکی از پستهای وبلاگی این وبسایت نوشته شده است: ما بسیار از این اقدام برای دفاع از آزادی در خانه و قدرتمندی در خارج هیجان داریم. ما امیدواریم شما نیز با عضو شدن و پیوستن به این تلاش کنار ما باشید.

نیکی هیلی در یک پست وبلاگی توضیح داد که چرا این گروه را شروع کرده و اظهار امیدواری کرد، حالا که سمتی در دولت ندارد به دفاع از ارزشها و آزادی آمریکا ادامه دهد.

هیلی در پایان سال ۲۰۱۸ دولت دونالد ترامپ را ترک کرد. او همچنین اخیراً به یک بنیاد خیریه ایجاد شده توسط خودش مجددا پیوست.

نظرات بینندگان