arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

کشف بزرگترین محموله مواد افیونی در کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با کاروان مسلح مواد مخدر در شهرستان "مهرستان" و کشف بزرگترین محموله مواد افیونی در کشور طی سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با کاروان مسلح مواد مخدر در شهرستان "مهرستان" و کشف بزرگترین محموله مواد افیونی در کشور طی سال جاری خبر داد.

سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی مبنی بر ورود کاروان مسلحانه مواد مخدر از مرز شرقی کشور به حوزه استحفاظی شهرستان"مهرستان" دست یافتند.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مهرستان پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی در این مناطق صعب العبور، سرانجام غروب روز گذشته اعضاء این شبکه بزرگ قاچاق را که به صورت کاروانی در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از روستاهای منطقه "آشار" شهرستان "مهرستان" بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از محورهای کوهستانی اعضای این کاروان مسلح در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به هلاکت یکی از سوداگران مرگ خاطر نشان کرد: در این عملیات نفس گیر که تا پاسی از شب ادامه داشت پس از پاک سازی منطقه بیش از ۶ تن تریاک، ۷ دستگاه خودرو و مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه این محموله بزرگترین محموله کشف شده در کشور طی سال جاری بوده، خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان