arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷

ایلهان عمر: استیضاح ترامپ "دیکتاتور" غیرقابل اجتناب است

ایلهان عمر، نماینده زن مسلمان آمریکایی در گفت‌وگویی با دیکتاتور خواندن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که استیضاح وی غیرقابل اجتناب است. نماینده کنگره احتمال داد برکناری رئیس‌جمهوری در فرایندی وحشتناک باشد. وی گفت، ترامپ علامت‌های دیکتاتوری را در کل دولتش دارد و برکناری او حتمی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلهان عمر: استیضاح ترامپ ایلهان عمر، نماینده مسلمان آمریکایی از ایالت مینه‌سوتا اعلام کرد: استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا غیرقابل اجتناب است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری Washington Free Beacon، ایلهان عمر، نماینده زن مسلمان آمریکایی در گفت‌وگویی با دیکتاتور خواندن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که استیضاح وی غیرقابل اجتناب است.

نماینده کنگره احتمال داد برکناری رئیس‌جمهوری در فرایندی وحشتناک باشد.

وی گفت، ترامپ علامت‌های دیکتاتوری را در کل دولتش دارد و برکناری او حتمی است.

او در ماه ژانویه در گفت‌وگو با نشریه Rolling Stone اعلام کرده بود: من معتقدم استیضاح غیرقابل اجتناب است. این یک مساله ترسناک است. مایک پنس یک انسان ایدئولوژیک است و ایدئولوژی وی مرا بسیار می‌ترساند.

عمر یک بیانیه برای استیضاح ترامپ امضا کرده است. قرار است این بیانیه به امضا دیگران نیز برسد.

وی به عنوان یکی از دو زن مسلمان در کنگره توجه بسیاری به خود جلب کرده است اما چندی پیش به خاطر اظهارات ضد اسرائیلی مجبور شد که عذرخواهی کند اما ترامپ در واکنش به عذرخواهی وی اعلام کرد: این عذرخواهی کافی نبوده و باید استعفا کند.

عمر درباره این جنجال اخیر به سوالات نشریه پاسخ نداده است.

او اعلام کرد: من می‌دانم که بی‌تحملی‌ها به چه شکل است. آنچه دردناک است این است که من از ادبیاتی استفاده کردم که برخی را رنجانده‌ام. من امیدوارم که این مساله حل شود. من هر روز تلاش می‌کنم که مطمئن شوم در جهانی زندگی می‌کنیم که تحملش بیشتر است. من امیدوارم مردم درک کنند که چگونه من به ایجاد جهانی با تحمل بیشتر تلاش می‌کنم.

نظرات بینندگان