arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

مذاکرات مجمع‌ تشخیص درباره «پالرمو» بازهم ناتمام ماند / تصمیم‌گیری تا سال آینده به تعویق افتاد

لایحه الحاق به کنوانسیون «پالرمو» با ناتمام ماندن مذاکرات اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام در نشست امروز هم به نتیجه نرسید. غلامرضا مصباحی مقدم، عضو اصولگرای مجمع تشخیص در این باره گفت: امروز تمام موافقان و مخالفان پالرمو نظرات‌شان را بیان کردند. نتایج تقریبا مشخص است؛‌ اما اعلام رای و تصمیم گیری نهایی مجمع به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مذاکرات مجمع‌ تشخیص درباره «پالرمو» بازهم ناتمام ماند / تصمیم‌گیری تا سال آینده به تعویق افتاد

لایحه الحاق به کنوانسیون «پالرمو» با ناتمام ماندن مذاکرات اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام در نشست امروز هم به نتیجه نرسید.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملّی (پالرمو) با ناتمام ماندن مذاکرات اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام در نشست امروز (شنبه ۱۱ اسفند) هم به نتیجه نرسید و مقرر شد، مجمع در نشست آینده در این باره تصمیم‌گیری کند.

اعضای مجمع، امروز هم در دو گروه موافق و مخالف به اظهار نظر درباره این لایحه اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداختند، که به علت طولانی شدن مذاکرات، فرصت به رأی‌گیری نهایی نرسید.

همچنین حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از موکول شدن بررسی پالرمو به جلسه آتی که در سال آینده خواهد بود، خبر داد.

حشمت الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با اشاره به جلسه امروز مجمع برای بررسی پالرمو گفت: قرار است بررسی‌ها درباره این لوایح ادامه داشته باشد و توافق شده که بحث CFT و پالرمو به صورت یکجا مورد بررسی و رای‌گیری قرار گیرد.

مصباحی مقدم: نتایج تقریبا مشخص است

از سوی دیگر، غلامرضا مصباحی مقدم در ارتباط با نتیجه بررسی موضوع پالرمو در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: امروز تمام موافقان و مخالفان پالرمو نظرات‌شان را بیان کردند.

وی ادامه داد: نتایج تقریبا مشخص است؛‌ اما اعلام رای و تصمیم گیری نهایی مجمع به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد.

نظرات بینندگان