arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰

لاریجانی: می‌خواهند از اقدام دانشجویان سوء استفاده کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد اندکی از کشورهای اروپایی می‌خواهند فضا را غبارآلود کنند.

لاریجانی در حاشیه مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که امروز در مجلس برگزار شد، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره تأثیرپذیری برخی کشورهای اروپایی از شرایط به وجود آمده میان جمهوری اسلامی ایران و انگلیس و تصمیم مجلس در این خصوص اظهار داشت: باید شرایط را به‌دقت رصد کرد و اکنون وزیر امور خارجه اقداماتی را دنبال می‌کند که نتیجه آن به مجلس گزارش خواهد شد.

 رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات سفرای کشورهای اروپایی در سرکشی به باغ قلهک و سفارت انگلیس در تهران گفت: این اقدامات، یک کار شکلی است و خیلی در موضوع تأثیر نمی‌گذارد.

وی با قانونی دانستن اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب قانونی مبنی بر کاهش رابطه با انگلیس افزود: هر کشوری بر حسب شرایط می‌تواند مشخص کند که روابطش را با چه کشوری و در چه سطحی تنظیم کند.

 لاریجانی گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسانه، دولت انگلیس رفتار خصمانه‌ای با ملت ایران دارد و این را در مقاطع مختلف نشان داده است.

وی افزود: بنابراین لازم بود در این زمینه بررسی کارشناسانه انجام شود و مجلس این کار را انجام داد و این حق قانونی است. آقای لاریجانی درباره سایر اقدامات انجام شده گفت: ما همیشه توصیه می‌کنیم که در این اقدامات، قانون را رعایت کنیم و اقدامات باید در چارچوب قانون باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنها هم گاهی بدشان نمی‌آید که فضا را غبارآلود کنند تا رفتار ناصحیح آنها دیده نشود و باید همه به این موضوع توجه کنیم.

لاریجانی ادامه داد: مشخص است که آنها می‌خواهند از اقدام دانشجویان سوء استفاده کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
1
17
اقدام دانشجویان!! محلی از استفاده هم نداشت.لازم نیست کسی سوءاستفاده کند رفتارشان اصل و خود سوء بود
شهریار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
0
9
چقدر ساده!
طرح يك پيشنهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
1
15
اگه رياست محترم مجلس شوراي اسلامي مصاديق " حسن استفاده " از اقدام دانشجويان ايراني رو توسط كشورهاي اروپايي به صورت شفاف تشريح كنند اون وقت ما به صورت خودجوش مولفه هاي "سوء استفاده " رو متوجه خواهيم شد .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
1
10
هیچ حرفی برای گفتن ندارم ...
نظرات بینندگان