arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

برخورد و مستندسازی تخلفات رانندگی خودروهای دولتی

رییس اجراییات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با تخلفات خودروهای دارای پلاک دولتی خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس اجراییات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با تخلفات خودروهای دارای پلاک دولتی خبرداد.

 سرگرد نصیرملا در این‌باره گفت: تخلفات خودروهای دولتی به عنوان بخشی از ناوگان حمل و نقل در شهر تهران، می‌تواند در روند ترافیک شهر تهران تاثیرات متفاوتی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه این بخش از سیستم حمل و نقل در شهر تهران به دلبل تمرکز فوق العاده مراکز دولتی در پایتخت از اهمیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، گفت: در همین راستا ارائه گزارش از نحوه رانندگی رانندگان به مراجع دولتی می‌تواند در کاهش جرائم رانندگان خودروهای پلاک دولتی موثر باشد.

 

وی افزود : از این رو اداره اجرائیات پلیس راهور فاتب در راستای اجرای مفاد ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات و همچنین اجرای وظایف تخصصی خود، رصد و گزارشگیری تخلفات مربوط به خودروهای دولتی را در دستور کار قرار داده است.

 

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه برنامه‌ریزی در این بخش به دو صورت انجام خواهد گرفت، گفت: در بخش اول کلیه قبوض صادره توسط افسران اخطاریه نویس بررسی و قبوض مربوط به تخلفات خودروهای دولتی احصاء خواهد شد و بخش دوم که بر عهده کاربران حاضر در سایت اداره اجرائیات است با رصد و جداسازی عکس‌های دریافتی از دوربین‌های سطح شهر و تشخیص شماره پلاک و مشخصات سازمان دولتی، شامل آدرس مربوطه است.

 

نصیر ملا با بیان اینکه در نهایت اطلاعات جمع آوری شده به صورت مکتوب به پیوست لیست تخلفات برای اطلاع و تذکر به رانندگان در اختیار، به سازمان دولتی مربوطه قرار خواهد گرفت، افزود : هدف از اجرای این طرح کاهش تخلفات و در نهایت پیشگیری از بروز تصادفات ناوگان پلاک دولتی است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان