arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

دمشق: در برابر جنایات تروریست‌ها دست بسته نخواهیم ماند

وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن جنایات تروریست‌ها، تأکید کرد که به تروریستها و کسانی که در پشت آنان قرار دارند، اجازه نمی‌دهد که به حملات خود به غیرنظامیامیان و نیروهای ارتش سوریه ادامه دهند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن جنایات تروریست‌ها، تأکید کرد که به آنان جازه نمی‌دهد که به حملات خود به غیرنظامیامیان و نیروهای ارتش ادامه دهند.

به گزارش فارس، وزارت خارجه سوریه «رفتار مجرمانه مداوم گروههای تروریستی و نقض همیشگی توافقهای کاهش تنش» توسط این گروهها را محکوم کرد.

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که این کشور «به تروریستها و کسانی که در پشت آنان قرار دارند، اجازه نمی‌دهد که به حملات خود به غیرنظامیامیان و نیروهای ارتش سوریه ادامه دهند».

شبکه خبری «الاخباریه» به نقل از این منبع بر حق ارتش سوریه در دفاع از حاکمیت، تمامیت ارضی و حفظ جان شهروندان خود در سراسر سوریه تأکید کرد.

این منبع همچنین اعلام کرد که سوریه همچنین بر آمادگی بالا و کامل ارتش سوریه برای مقابله با این جنایات تأکید دارد و در برابر چنین جنایاتی دست بسته نخواهد ماند».

در همین راستا، یک منبع نظامی سوری به شبکه خبری «روسیا الیوم» گفت که عناصر تروریستی جبهه النصره ساعت دو و نیم شامگاه گذشته به مواضع ارتش سوریه در ریف شمالی استان حماه حمله کردند.

این منبع اعلام کرد که در جریان دفع این حملات، 32 تروریست النصره کشته شدند.

به گفته این منبع، 18 سرباز ارتش سوریه نیز در جریان این حمله غافلگیر کننده کشته شدند..

جنگنده‌های سوری نیز در واکنش به این حملات، مواضع و مراکز تجمع تروریستها را در مناطق «اللطامنه و الزکاه» هدف قرار دارند.

منبع مذکور در پایان تأکید کرد که ارتش سوریه توانست از فاصله دور یک تروریست انتحاری را منفجر کند و در پی این درگیریها، تغییری در نقشه میدانی صورت نگرفت.

 

نظرات بینندگان