arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

درخواست نتانیاهو از دیگر کشورها برای تروریستی اعلام کردن حزب‌الله

بنیامین نتانیاهو در ابتدای جلسه کابینه از دیگر کشورها درخواست کرد مانند انگلیس، حزب‌الله را گروهی ترریستی اعلام کنند.نخست‌وزیر اسراییل ادعا کرد، این رژیم اجازه استقرار نظامی ایران در سوریه را نخواهد داد و در مقابل آن خواهد ایستاد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه از دیگر کشورها درخواست کرد مانند انگلیس، حزب‌الله را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه امروز کابینه از دیگر کشورها درخواست کرد مانند انگلیس، حزب‌الله را گروهی ترریستی اعلام کنند.

بر اساس گزارش بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» شاخه لبنان، نتانیاهو در ادامه مدعی شد، طی دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه علاوه بر توافق برای ادامه هماهنگی پیرامون فعالیت‌های تل‌آویو در سوریه، در مورد اخراج نیروهای ایرانی از سوریه نیز به توافق رسیده‌اند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس ادعا کرد، این رژیم اجازه استقرار نظامی ایران در سوریه را نخواهد داد و در مقابل آن خواهد ایستاد.

«ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس دوشنبه (شش بهمن) اعلام کرد، لندن، شاخه سیاسی حزب‌الله را در لیست تروریسم قرار خواهد داد. این طرح پس از مشورت میان نمایندگان انگلیسی سرانجام جمعه ( 10 بهمن) تصویب و وارد فاز اجرایی شد. انگلیس پیش‌تر و در سال 2008 شاخه نظامی حزب‌الله را در لیست تروریسم قرار داده بود.

نظرات بینندگان