arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

شمال کشور بارانی می‌شود/ کاهش دما از فردا

سازمان هواشناسی، اعلام کرد که از عصر امروز شاهد بارش پراکنده و به تدریج کاهش نسبی دما در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود و برای مناطق شمال غرب نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.همچنین از فردا علاوه بر مناطق یاد شده در برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم داشت. در ارتفاعات این مناطق، بارش‌ها به شکل برف پیش بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سازمان هواشناسی اعلام کرده که از عصر امروز شاهد بارش پراکنده و به تدریج کاهش نسبی دما در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، اعلام کرد: از عصر امروز شاهد بارش پراکنده و به تدریج کاهش نسبی دما در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود و برای مناطق شمال غرب نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا علاوه بر مناطق یاد شده در برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم داشت. در ارتفاعات این مناطق، بارش‌ها به شکل برف پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه ادامه داد: روز سه شنبه بارش باران و برف به مناطقی از شمال شرق و شرق کشور محدود خواهد شد. در این روز بارش‌ها در شرق خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

همچنین طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه برای بخش‌هایی از مناطق تهران، مرکزی، جنوب و جنوب شرق کشور، وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و از بعدازظهر غرب تنگه هرمز مواج است که این شرایط تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت. در ضمن دریای خزر برای روز دوشنبه مواج است.

هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات افزایش باد و از بعدازظهر فردا بارش پراکنده پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران از امروز تا سه شنبه به ترتیب ۱۴ و ۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع: مهر

نظرات بینندگان