arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

انفجار در پاکستان باعث خروج واگن های قطار مسافری از ریل شد

انفجار بمب در منطقه مرزی 'چمن' واقع در ایالت بلوچستان پاکستان باعث خروج چند واگن قطار مسافربری از ریل و مختل شدن برنامه های قطار در این ایالت شد. این بمب در یک دستگاه موتور سیکلت جاسازی شده بود و منجر به زخمی شدن 5 نفر شد. پلیس پاکستان گفت این انفجار در نزدیکی خط آهن قطار مسافربری جعفر اکسپرس و ترمینال اتوبوس رخ داد و احتمال داشت مسافران قطار مورد هدف بمب قرار گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انفجار بمب در منطقه مرزی 'چمن' واقع در ایالت بلوچستان پاکستان باعث خروج چند واگن قطار مسافربری از ریل و مختل شدن برنامه های قطار در این ایالت شد.

به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی روز سه شنبه به نقل از پلیس در شهر مرزی چمن گزارش دادند انفجار بمب جاسازی شده در یک دستگاه موتور سیکلت منجر به زخمی شدن 5 نفر شد.
پلیس پاکستان گفت این انفجار در نزدیکی خط آهن قطار مسافربری جعفر اکسپرس و ترمینال اتوبوس رخ داد و احتمال داشت مسافران قطار مورد هدف بمب قرار گیرند.
براساس این گزارش، شدت انفجار باعث خروج 5 واگن قطار مسافربری از ریل، انهدام چند خودرو و شکسته شدن شیشه های ساختمان اطراف محل حادثه شد.
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است اما مقامات پاکستانی در ایالت بلوچستان همواره گروه های غیرقانونی به ویژه شورشیان جدایی طلب بلوچ را برای دست داشتن در چنین اقداماتی سرزنش می کنند.

نظرات بینندگان