arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۰

نظر نظامیان آمریکایی در مورد مردم عراق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رویترز در گزارشی ضمن اعلام اینکه نیروهای نظامی آمریکایی در عراق تا پایان سال کنونی باید خاک این کشور را ترک کنند، مدعی شد: هم اکنون در حال آماده شدن و خروج از آن هستند.

به گزارش انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر، نظامیان آمریکا در حال خروج از خاک عراق هستند و آنها هنگام بازگشت مورد استقبال خانواده هایشان قرار می گیرند.

بسیاری از نظامیان پس از بازگشت به کشورشان، به پایگاه های نظامی در داخل آمریکا باز می گردند. یکی از نظامیان آمریکا درباره حضورش در عراق در سال های گذشته مدعی است :«تجربه من از بودن در عراق شگفت انگیز بود.

در مناطق شمالی این کشور بودم.

مردم آنجا خوب و بزرگوار بودند». یکی دیگر از نظامیان آمریکایی گفت: «عراقی ها را مانند آمریکایی ها دیدم.

آنها زندگی خوب و با هدفی دارند و تلاش می کنند موفق شوند.

آنها خواهان امنیت هستند و هیچ فرقی بین ما با مردم عراق نبود». بر اساس این گزارش، نظامیان آمریکایی اعلام می کنند که اکنون آماده خروج از عراق هستند و مردم عراق اکنون می توانند در سراسر کشورشان امنیت را برقرار کنند». یکی از نظامیان آمریکایی در این باره گفت:«آینده عراق روشن است.

من تصور می کنم که آنها قادر هستند مسئولیت ها را برعهده بگیرند.

آنها واقعا زیاد تلاش می کنند». امید است که نیروهای آمریکایی تا پایان سال کنونی با همه تجهیزاتشان به کشورشان بازگردند. یکی از نظامیان آمریکایی گفت:«اکنون می توانم به همراه اعضای خانواده ام، همسرم و فرزندانم به عراق سفر کنیم.

در این کشور بسیاری از نظامیان عراقی دوست ما هستند.»
نظرات بینندگان