arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

کولاک در ارتفاعات هراز و فیروزکوه/ مسافران سفر خود را به روشنایی روز موکول کنند

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در ارتفاعات و گرنه‌های دو محور هراز و فیروزکوه شاهد بروز پدیده کولاک هستیم که باعث یخ زدگی سطح محورها و کاهش دید افقی رانندگان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کولاک در ارتفاعات هراز و فیروزکوه/ مسافران سفر خود را به روشنایی روز موکول کنندعلی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع جوی و ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: وضعیت جوی در محورهای شرق استان تهران با وزش شدید باد همراه است و همین وزش باد باعث بروز پدیده کولاک و بوران در ارتفاعات هراز و فیروزکوه شده است.

وی گفت: در حال حاضر در ارتفاعات محور فیروزکوه در گردنه‌های دلیچایی، گدوک و امین آباد و ارتفاعات امازاده هاشم در محور هراز شاهد پدیده کولاک و بوران هستیم که این باعث یخ‌زدگی سطح محورها و کاهش دید افقی رانندگان شده است و با تلاش همکارانمان در راهداری در تلاش هستیم محور مسدود نشود.

وی با بیان اینکه با ادامه وزش شدید باد احتمال انسداد موقت محورها وجود دارد، افزود: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه کندی اما بدون ترافیک در جریان است و توصیه می‌شود مسافرانی که تاکنون اقدام به بازگشت و بیا آغاز سفر نکرده‌اند سفر خود را به زمان دیگر و یا روشنایی روز موکول کنند تا سفری ایمن را سپری کنند.

سلیمانی ادامه داد: با توجه به برودت هوا مسافرانی که در محورها حضور دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی ، صبر و شکیبایی تردد کنند و در صورت ورود به مناطق و گرنه های محورهای کوهستانی با احتیاط رانندگی کنند.

نظرات بینندگان