arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سکه منقش به تصویر استیون هاوکینگ تا عجیب ترین پرونده پزشکی سال

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی  24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

قرار است به زودی سکه ای منقش به تصویر استیون هاوکینگ رونمایی شود. این سکه به یابود استیون هاوکینگ به عنوان یکی از سرشناس ترین کیهان شناسان جهان در بریتانیا رونمایی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سالانه میلیون ها مجرم در سراسر جهان روانه زندان ها می شوند اما برخی از این زندانیان سن و سال بالایی دارند و برخی دیگر نیز از بیماری های خاص رنج می برند. به نظر می رسد هوش مصنوع به کمک این افراد آمده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

الیزابت وارن سناتور حزب دموکرات و از نامزدهای احتمالی دموکرات ها برای مقام ریست جمهوری ایالات متحده در خصوص نقشه ای سخنرانی کرده که به نظر می رسد فشاری سنگین بر غولهای فناوری وارد می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینترنت 5G یکی از مهمترین دستاوردهای دنیای فناوری امروز است و بر همین اساس بسیاری از شرکت های معتبر دنیای فناوری در تلاشند اینترنت 5G را توسعه دهند. اما زیرساخت های شهری هم اولویت بالایی دارند و نیویورک در این زمینه رکورد دار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک قرن پیش، روسیه برای حقوق برابر تحصیل و کار بین مردان و زنان تلاش کرد و این روزها اثرات این تلاش ها در حوزه فناوری احساس می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی تسلا اعلام کرده که به زودی خط فروش خود را در مکزیک راه اندازی می کند. این موضوع نشان می دهد تسلا به فروش در سطح بین المللی امیدوار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا یک پرونده شکایت پزشکی در کالیفرنیا ثبت شده است که حکایت از مرگ یک بیمار بر اثر برقراری کنفرانس ویدئویی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان