arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
لیگ قهرمانان اروپا

جمع تیم‌های یک چهارم با صعود لیورپول و بارسلونا کامل شد / حذف بایرن در خانه

تیم لیورپول در حساس‌ترین دیدار بامداد پنجشنبه در ورزشگاه «آلیانس آره نا» میهمان تیم قدرتمند بایرن مونیخ بود و این تیم را در خانه با نتیجه غیرقابل تصور ۳ بر یک شکست داد. در دیگر دیدار بامداد پنجشنبه تیم بارسلونا برابر لیون قرار گرفت و با ارائه نمایشی خیره کننده رقیب خود را با نتیجه قابل توجه ۵ بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم‌های لیورپول و بارسلونا در شب آخر از برگزاری رقابت‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رقبای خود جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات را کسب و جمع تیم‌های حاضر در این مرحله را کامل کردند.

به گزارش ایرنا؛ این دو تیم که در دیدار رفت به ترتیب برابر تیم‌های بایرن مونیخ و لیون به تساوی مشابه بدون گل دست یافته بودند بامداد پنجشنبه با پیروزی‌های پرگل حریفان خود را از گردونه این رقابت‌ها کنار زده و خود راهی مرحله بعدی شدند.

تیم لیورپول در حساس‌ترین دیدار بامداد پنجشنبه در ورزشگاه «آلیانس آره نا» میهمان تیم قدرتمند بایرن مونیخ بود و این تیم را در خانه با نتیجه غیرقابل تصور ۳ بر یک شکست داد.

«سادیو مانه» در دقایق ۲۶ و ۸۴ و «ویرژیل فن دایک» در دقیقه ۶۹ برای تیم لیورپول در این دیدار گلزنی و صعود مقتدرانه تیم خود به مرحله یک چهارم را قطعی کردند.

تنها گل تیم بایرن مونیخ را «جول متیپ» مدافع تیم لیورپول در دقیقه ۳۹ به اشتباه درون دروازه خودی جای داد و تقدیم حریف کرد.

بدین ترتیب تیم لیورپول در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر یک مقابل بایرن مونیخ به پیروزی رسید و حریف نامدار خود را حذف کرد.

در دیگر دیدار بامداد پنجشنبه تیم بارسلونا برابر لیون قرار گرفت و با ارائه نمایشی خیره کننده رقیب خود را با نتیجه قابل توجه ۵ بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شد.

همانطور که عنوان شد دیدار رفت این دو تیم نیز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

«لیونل مسی» در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۷۸ در جریان بازی، «فیلیپ کوتینیو» در دقیقه ۳۱، «ژرارد پیکه» در دقیقه ۸۱ و «عثمان دمبله» در دقیقه ۸۶ گل‌های آبی اناری‌های را درون دروازه تیم لیون جای دادند.

تنها گل لیون را نیز «لوکاس توسارت» در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند و نام خود را درجمع بازیکنانی که به بارسلونا گلزنی کرده است جای داد.

بدین ترتیب با صعود تیم‌های لیورپول و بارسلونا جمع تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم چهارم نهایی لیگ قهرمانان کامل شد.

تیم‌های پورتو، منچستریونایتد، تاتنهام، آژاکس، منچسترسیتی و یوونتوس پیش از این با حذف تیم‌های آ. اس رم، پاری سن ژرمن، دورتموند، رئال مادرید، شالکه واتلتیکو مادرید راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بودند.

مراسم قرعه کشی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی این رقابت‌ها روز جمعه برگزار و تیم‌های حاضر رقبای خود درمرحله بعد را خواهند شناخت.

دیدار نهایی این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یازدهم خردادماه درورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید برگزار خواهدشد.

نظرات بینندگان