arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

رحیم صفوی: ایران به قدرت بزرگ غرب آسیا تبدیل شده / هیچ قدرتی از پس ایران برنمی آید

مشاورعالی نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: هشت سال دفاع مقدس باعث شد ایران به دژی مستحکم و قدرتی بزرگ در غرب آسیا تبدیل شود.وی ادامه داد: فریاد الله اکبر امروز جوانان مسلمان از فلسطین، عراق، سوریه، لبنان و یمن که تن به استکبار نمی دهند نشات گرفته از فریاد جوانان ایران است و ملت های منطقه از ملت ایران درس جهاد در راه خدا را یاد گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاورعالی نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: هشت سال دفاع مقدس باعث شد ایران به دژی مستحکم و قدرتی بزرگ در غرب آسیا تبدیل شود.

سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی چهارشنبه شب در نخستین یادواره 556 شهید ناوتیپ 13 امیرالمومنین و شهدای گمنام عالی شهر بوشهر افزود: امروز به واسطه شهامت و شجاعت ملت ایران، رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و قدرت نیروهای مسلح هیچ قدرتی از پس ایران برنمی آید.

وی بیان کرد: به حرمت خون هزاران شهید و ایثارجانبازان و آزادگان این سرزمین امروز به عنوان یک قدرت الهی تبدیل شده و عظمت، عزت و اقتدار ملت ایران از شهیدان و رهبری خردمندانه امام راحل و جانشین ایشان است.

وی ادامه داد: فریاد الله اکبر امروز جوانان مسلمان از فلسطین، عراق، سوریه، لبنان و یمن که تن به استکبار نمی دهند نشات گرفته از فریاد جوانان ایران است و ملت های منطقه از ملت ایران درس جهاد در راه خدا را یاد گرفتند.

مشاورعالی نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: شهادت یک جریان زنده، پویا و توقف ناپذیر است و مختص بندگان خاص خداست و ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 200 هزار شهید، 300 هزار جانباز و 40 هزار آزاده را در راه خدا، اسلام و قرآن هدیه کردند.

وی اضافه کرد: خون شهیدان ایران اسلامی مکتب و جبهه مقاومت را به وجود آورد و کشورهای درگیر تروریست منطقه با درس گرفتن از ایثار جوانان ایرانی و ایجاد نیروهای مردمی در کنار ارتش توانستند عراق و سوریه را آزاد کنند.

رحیم صفوی گفت: مهمترین پیام شهدا به ملت این است که مردم امیدوار و اطمینان داشته باشند که پیروزی از آن ماست.

وی افزود: همچنین مهمترین پیام شهیدان به مسئولان نیز این است که صادقانه، مجاهدانه و با روحیه انقلابی به دور از جناح بندی های سیاسی برای حل مشکلات مردم اقدام کنید و تنها حرف نزنید.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و مجاهدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها جامعه را بیمه می کند بلکه انفاس قدسی آنها به روح انسان ها دمیده می شود.

سردار رمضان زیراهی افزود: ایران اسلامی تا ابد مدیون شهدا و جوانان شهادت طلبی است که دست از جان و تعلقات دنیوی خود کشیدند و برای حفظ میهن اسلامی در مقابل دشمن ایستاندند.

وی بیان کرد: برگزاری چنین آئین هایی توفیقی از طرف خدا و موهبتی الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان