arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰

باشگاه ذوب آهن واگذار مي شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئولان باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان براي خريد امتياز باشگاه ذوب آهن مبلغ ۱۴ ميليارد تومان را پيشنهاد داده اند.
به گزارش انتخاب به نقل از افكار نيوز ، بعد از مشکلات مالي فراوان باشگاه ذوب آهن اصفهان و بحث منحل شدن تيم هاي ورزشي ذوب آهن، مسئولان تيم فولاد ماهان سپاهان اصفهان بحث خريد امتياز اين باشگاه را مطرح کرده اند.

گفته مي شود محمد رضا ساکت، مديرعامل باشگاه فولاد ماهان پس از اعلام پيشنهاد مسئولان اين باشگاه به سران تيم ذوب آهن، پيشنهاد خود را به علي رضا ذاکراصفهاني، استاندار اصفهان نيز اعلام کرده است.
با توجه به بدهي ۱۰ ميليارد توماني ذوب آهن، در صورت خريد امتياز اين باشگاه از سوي مسئولان فولاد ماهان، پس از پرداخت اين ميزان بدهي مبلغ ۴ ميليارد تومان به حساب اين باشگاه واريز خواهد شد تا اين باشگاه بتواند در ساير رشته هاي ورزشي خود، به حيات اش ادامه دهد.

همچنين از اين باشگاه خبر مي رسد که با توجه به وضعيت فعلي ذوب آهن و کاهش نيافتن بدهي هاي اين تيم، به زودي از ميان سعيد آذري و رضا مهنام يک نفر به عنوان مديرعامل اين باشگاه جايگزين خسرو ابراهيمي خواهد شد.
مسئولان شرکت سهامي ذوب آهن و اعضاي هيئت مديره اين باشگاه به دنبال آن هستند تا به دليل گرفتاري هاي شغلي و ورزشي خسرو ابراهيمي، شخص ديگري را به جاي وي به عنوان مديرعامل جديد معرفي کنند و در اين ميان، نام اين دو گزينه بيش از ديگران مورد توجه است.

گفتني است، سعيد آذري هم اکنون سمت مديرعاملي باشگاه استيل آذين سمنان را برعهده دارد و رضا مهنام نيز در پست مديريت سازمان ورزش شهرداري اصفهان مشغول به فعاليت است.

البته روابط عمومي باشگاه ذوب اهن نسبت به اين شايعات موضع گرفته و تمامي خبرها مبني بر واگذاري اين باشگاه اصفهاني را رد نمود و در موضع گيري رسمي نسبت به اين اخبار اعلام داشت:

"همانطوري که پيش از اين نيز بارها و بارها توسط مديريت شرکت سهامي ذوب آهن، اعضا هيئت مديره و مديريت باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان و ديگر مسئولان عنوان شده است، امتياز باشگاه ذوب آهن به هيچ وجه قابل واگذاري کرده و بحث واگذاري و انتقال امتياز اين باشگاه حال با هر مبلغ و به هر سازمان، باشگاه يا شرکتي به طور کلي منتفي مي باشد. مسئله اي که در شايعات ذکر شده پيش از اين نيز، توسط مديريت باشگاه فولاد ماهان سپاهان به شدت تکذيب شده است.

گفتني است، خسرو ابراهيمي مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان همواره مورد تائيد مسئولان شرکت سهامي ذوب آهن و اعضاي هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان بوده و از جمله مديران فعال، دلسوز، ورزشي و ارزشي جامعه ورزش کشور محسوب مي شود که در مدت اخير و با وجود مشکلات به جا مانده از مديريت پيشين، با همه توان خويش و با حمايت کامل مسئولان شرکت سهامي ذوب آهن و هيئت مديره باشگاه مشغول به فعاليت است."
نظرات بینندگان