arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

غول شبکه های اجتماعی در تدارک آزمایشی جدید / چت گروهی روی برنامه های زنده تلویزیونی در فیس بوک ممکن می شود

فیس بوک در حال آزمون یک برنامه جدید است که از طریق آن امکان پخش برنامه های زنده تلویزیونی و چت گروهی همزمان در مورد همان فیلم را اجرا می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیس بوک در حال آزمون یک برنامه جدید است که از طریق آن امکان پخش برنامه های زنده تلویزیونی و چت گروهی همزمان در مورد همان فیلم را اجرا می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک یک پلتفرم  جدید از چت اجتماعی-ویدیویی موسوم به "Watch Party" را آزمایش می کند که می تواند برای کاربران فیس بوک خبری فوق العاده خوشحال کننده باشد.

به نظر می رسد فیس بوک برای علاقه مندان به سینما و تلویزیون تدارکات خاصی در دست دارد، چرا که اعلام کرده پخش سریال اصلی "Red Table Talk"، با 20 قسمت جدید از ماه مه آغاز خواهد شد.

فیس بوک از سال گذشته قالب Watch Party را راه اندازی کرد، ایده اصلی این پلتفرم، ایجاد یک اتاق نشیمن دیجیتال وسیع برای طرفداران گفتگو در مورد یک ویدیو به شکل همزمان بود. آزمون های اولیه این ایده به عنوان پخش  زنده تلویزیونی در گروه های فیس بوک از طریق رویدادهای ورزشی زنده مانند مسابقات لیگ قهرمانان یوفا آغاز خواهد شد.

 هنگامی که قصد مشاهده برنامه های زنده را داشته باشید ، فیس بوک گزینه جدیدی به نام "on TV" ارائه می دهد که در آن شما می توانید بازی زنده را انتخاب کنید. به جای اینکه ویدیو را در بالای صفحه قرار دهید، طراحی نمرات بازی های زنده و ابزارهای تعاملی مانند نظرسنجی ها را در بالای نظرات خود قرار می دهید.

علاوه بر این، فیس بوک اعلام کرد که توانایی اشتراک ویدیوهای شخصی با موسیقی در بیش از 40 کشور گسترش داده است.

نظرات بینندگان