arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰

امکان‌ دریافت‌ کد پیگیری‌ سوابق‌ تحصیلی‌ برای‌ کنکور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ثبت نام آزمون سراسری سال 91 امروز چهارشنبه 16 آذرماه آغاز شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش در آزمون سراسری ثبت نام کنند.
به گزارش انتخاب به نقل از مهر، داوطلبان تا روز 25 آذرماه 90 می توانند در آزمون سراسری ثبت نام کنند. داوطلبانی که تا زمان ثبت نام، اطلاعات سوابق تحصیلی خود را دریافت نکنند می توانند در روزهای 30 بهمن تا 3 اسفند ماه سال 90 در آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبان علاوه بر اینکه می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش پس از خریداری کارت اعتباری و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون ثبت نام کنند، می توانند با مراجعه به باجه های پستی ضمن خرید کارت اعتباری ثبت نام، دفترچه راهنما را دریافت کنند و پس از آن با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری 91 اقدام کنند.

آزمون سراسری سال 91 در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه 91 برگزار می شود و کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی در روزهای 4 تا 7 تیرماه منتشر می شود.

دانش آموزان داوطلب آزمون سراسری سال 91 می توانند اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را مشاهده و بررسی کنند و کد پیگیری سوابق تحصیلی را دریافت کنند.

سیستم سوابق تحصیلی، مخصوص داوطلبان آزمون سراسری سال 91 است که در یکی از سالهای 1384، 1385، 1386، 1387، 1388 ، 1389 یا 1390 که دیپلم خود را در یکی از رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی یا علوم و معارف اسلامی اخذ کرده اند.

سایر داوطلبانی که سال 1383 و قبل از آن دیپلم خود را اخذ کرده اند یا شامل بند بالا نیستند نیازی به مراجعه به این سیستم ندارند و برای ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کنند.

اگر داوطلب از طریق هیچ یک از روشهای جستجو نتواند اطلاعات دانش آموزی خود را مشاهده کند در اسرع وقت به سایت آموزش و پرورش به آدرس dipcode.medu.ir مراجعه و از تاریخ 30 بهمن 90 تا 3 اسفند 90 برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

در صورت عدم مراجعه داوطلب و عدم تحویل مدارک مذکور تا مهلت فوق، وزارت آموزش و پرورش هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم ثبت نام اینگونه داوطلبان در آزمون سراسری سال 91 نخواهد داشت.

در صورتی که تمامی اطلاعات نمایش داده شده در صفحه مورد تأیید داوطلب باشد کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام در آزمون سراسری به داوطلب نمایش داده می‌شود که لازم است این کد را یادداشت و در زمان ثبت نام نهایی آن را در محل مربوط وارد کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
شهاب عباس نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
14
23
دریافت کدسوابق تحصیلی
سعید طاهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
12
24
با تشکر
سعید طاهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
5
8
دریافت کد سوابق تحصیلی
نظرات بینندگان