arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰

مظلومی : کرار را با هیچ بازیکنی عوض نخواهم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرويز مظلومي افزود: بازي در جام حذفي بسيار دشوار است و رويارويي با پرسپوليس در اين مسابقات کار را بسيار سخت تر مي کند.

وی ادامه داد:برخلاف صحبت هایی که در روز های اخیر در خصوص مصدومان پرسپولیس شده است، این تیم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و این را در دیدار مقابل تراکتورسازی ثابت کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعیت روحی بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما کاملا آماده هستند و به آنها گفته ام که نباید خود را از پیش برنده بدانند.
وی تصریح کرد: در این دیدار به حمایت هواداران خود به شدت نیاز داریم و حضور آنها به موفقیت ما کمک زیادی خواهد کرد.

* کرار و حیدری به شهرآورد نخواهند رسید

وی اظهار داشت:ما هم مانند پرسپولیس در این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت که امیدوارم بازیکنان جایگزین جای آنها را بخوبی پر کنند.

مظلومی گفت:کرار به طور حتم در این دیدار غایب خواهد بود و خسرو حیدری نیز به احتمال فراوان به این دیدار نخواهد رسید.

وی ادامه داد:آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری نیز با مشکلاتی رو به رو هستند که امیدوارم بتوانیم از آنها در این دیدار استفاده کنیم.

* دیدار مقابل پرسپولیس فینال زود هنگام جام حذفی است

مظلومی گفت: بازی مقابل پرسپولیس فینال زود هنگام جام حذفی است و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه به خوبی راه پیروزی مقابل پرسپولیس را می داند، اظهار داشت: تمام موفقیت هایم در دیدارهای گذشته به خاطر لطف خدا بوده است و امیدوارم رکورد های خود را همچنان ادامه دهم. تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال خواهم کرد و تنها هدفم خوشحالی هواداران این تیم است.

* پاداش 10 برد ما به اندازه یک تساوی پرسپولیس هم نبوده است

مظلومی در خصوص پاداش پیروزی در این دیدار گفت: وضع مالی پرسپولیسی ها از ما بسیار بهتر است و ما اصلا در شرایط خوبی قرار نداریم.

وی ادامه داد: تیم ما در 10 بازی خود که موفق شده حریفان را شکست دهد تنها در 5 بازی پاداش دریافت کرده و شاید مجموع این پاداش ها به اندازه پاداش پرسپولیسی ها برای یک تساوی هم نباشد.

سرمربی استقلال گفت:بازیکنان من برای پول بازی نمی کنند و در بازی های قبل نیز این موضوع را ثابت کرده اند و حتی برای بازی با پرسپولیس هم هنوز پاداشی در نظر نگرفته ایم.

* کرار را با هیچ بازیکنی عوض نخواهم کرد

مظلومی در خصوص تعویض کرار با سایر بازیکنان لیگ در نیم فصل، اظهار داشت:در جلسه ای که امروز برگزار کردیم تصمیم گرفتیم کرار را با هیچ بازیکنی عوض نکنیم و او در استقلال به کار خود ادامه دهد.

وی با اشاره به قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان استقلال و مصاف این تیم با ذوب آهن گفت:قرعه کشی بسیار بدی انجام شد و ما به شدت به آن اعتراض داریم زیرا به هیچ عنوان علاقه نداشتیم با یک تیم از کشور خودمان بازی کنیم.
نظرات بینندگان