arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰

مهمانپرست: تاسیس سفارت مجازی در ایران اعتراف امریکا به اشتباه بزرگ قطع روابط است

توسل دولت آمریکا به این ابتکار ، قبل از هر چیز در واقع اعتراف به اشتباه بزرگ دولت آمریکا در قطع روابط دو ملت و پشت نمودن به ملت ایران است، اما ابتکارات مجازی جبران کننده این اشتباه یا آنگونه که اعلام شده است ، انتقال دهنده پیام آمریکا به مردم ایران نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص خبر تاسیس سفارت اینترنتی آمریکا در ایران اظهار داشت: توسل دولت آمریکا به این ابتکار ، قبل از هر چیز در واقع اعتراف به اشتباه بزرگ دولت آمریکا در قطع روابط دو ملت و پشت نمودن به ملت ایران است، اما ابتکارات مجازی جبران کننده این اشتباه یا آنگونه که اعلام شده است ، انتقال دهنده پیام آمریکا به مردم ایران نخواهد بود.

به گزارش انتخاب، رامین مهمانپرست افزود: ملت ایران در سه دهه گذشته پیام دولت آمریکا را از  طریق تحریم ها ، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس ، حمایت کاخ سفید از گروهک های تروریستی مانند منافقین ، ریگی و تندر ، مقابله همه جانبه و البته ناموفق با پیشرفت های تکنولوژیک دانشمندان ایرانی ، ایراد اتهامات بی اساس و سایر اقدامات مخرب علیه ملت ایران دریافت کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: در واقع عدم دریافت پیام ، مشکل دولت آمریکاست که از زمان کودتا علیه دولت مردمی در ایران در قبل از انقلاب تا کمک به ترور دانشمندان ایرانی در زمان حاضر ، پیام ملت ایران مبنی بر انتخاب گزینه استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در جهت سعادت و رفاه خود را نشنیده یا نشنیده گرفته است. تداوم سیاست های بیهوده ضد ایرانی دولت آمریکا صرفا در چارچوب این امر قابل توجیه است.

 وی به دولت آمریکا توصیه کرد: بهتر است با پندگرفتن از گذشته بطور صادقانه بدنبال تغییر رویه و رویکرد خود در قبال ملت بزرگ ایران باشد.
نظرات بینندگان