arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰

"ماهانه 3400 میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم پرداخت می‌کنیم"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی اقتصاد دولت با بیان اینکه با اصلاح قانون مالیاتها ، 180 هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردیم، اعلام کرد: دولت ماهانه 3 هزار و 400 میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدشمس الدین حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن گفت: در آینده نزدیک ، با برگزاری نشست‌های تخصصی با اقشار مختلف مردم ، موضوع طرح تحول اقتصادی را شفاف تر با آنان در میان خواهیم گذاشت.
وی اقدامات بخش بانک و بانکداری در کشور را خوب توصیف کرد و اظهار داشت : در بحث تحولات بانکداری ، نظارت را تقویت می کنیم و همچنین تقویت ارزش پول ملی برای ما مهم است.
 
وزیر اقتصاد گفت: اکنون ، لایحه تقویت ارزش پول ملی (حذف صفر) در دولت تهیه شده است و دنبال این هستیم که اجزای بنیادی تر طرح تحول اقتصادی را تهیه کنیم تا حذف صفر مشخص شود.
 
وی افزود: همچنین با اصلاح امور گمرگی و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی ، در بخش تجارت خارجی ، تحول شگرفی ایجاد شده است.
 
حسینی به اصلاح قانون مالیات ها اشاره کرد و اظهارداشت: با اصلاح قانون مالیاتها ، 180 هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردیم.
 
وی همچنین به پرداخت یارانه نقدی به مردم اشاره کرد و افزود: دولت ماهانه سه هزار و400میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می کند.
 
وزیر اقتصاد بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر و حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف در شهرستانها تاکید کرد و گفت : تشکیل کمیته برای پیشبرد امور سرمایه گذاری در شهرستان ها ضروری است.
 
وی با تاکید بر ضرورت احیای برخی از کارحانه های منطقه شمال کشور ،افزود : ما با پرداخت تسهیلات بانکی نسبت به احیای کارخانه ها مساعدت می کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
0
0
به جاش چه قدر درآمد کسب مبکنید که اینجوری منت میزارید سر مردم 5000 برابرش و به عناوین مختلف از بدبخت ها می گیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
0
بابا پس اشكال نداره خاوري فقط يارانه ي يك ماه ايرانيها رو برده چيزي نيست كه فكر كنيد صدقه داديد به فقير
نظرات بینندگان