arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمام های هوشمند تا بی اعتمادی دونالد ترامپ به خودروهای خودران

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

اندروید Q نسخه بتا به روزرسانی شده و اکنون با ویژگی هایی جیدید در دسترس کاربران است. سیستم عامل اندروید جدید دارای ارتقاء عمده در بخش حریم خصوصی و امنیت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل 2 ستاره جدید خود را رونمایی کرد که شامل آیپد مینی و آیپد ایر می شوند. این مدل های جدید  بین اپل 9.7 اینچی و 11 اینچی  قرار می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سال 2019 را می توان سال گوشی های تاشو دانست. در این میان برخی برندها با یکدیگر رقابتی جدی تر دارند. برای مثال سامسونگ و موتورولا دو برندی هستند که گوشی های تاشو با مشخصات نسبتا هم سطح ارائه کرده اند. اما کدام یک از این دو گوشی تاشو برتر هستند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده ضمن حمله به خودروهای خودران و سیستم هوشمند این خودروها می گوید هیچ علاقه ای به سوار شدن به خودروهای هوشمند ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 ایده ایجاد حمام های هوشمند ایده ای جدید نیست و از سال ها پیش بسیاری از افراد به دنبال دستیابی به ایده حمام هوشمند بوده اند اما این ایده طی سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و پیش بینی می شود تا سال 2025 وجود حمام هوشمند نقشی پررنگ در خرید و فروش املاک بازی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 برخی از افراد تمایل دارند پیش از ورود یا حتی زنگ زدن مهمان ها مطلع شوند چه افرادی قرار است وارد خانه شوند، این موضوع به خصوص در ایامی مانند عید نوروز بسیار مهم است، اکنون سیستم هوشمند موسوم به "Doorport" این مشکل را حل کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل در حال برنامه ریزی برای توسعه 140 میلیارد دلاری صنعت بازی است، اما متخصصان حوزه بازی در خصوص موفقیت این طرح شکاک هستند و چندان خوشبینی نسبت به این موضوع ندارند. این در حالی است که در صورت موفقیت این طرح، رقابت مدیرعامل گوگل ساندار پیچای و مدیرعامل آمازون؛جف بیزوس جدی تر از همیشه می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان