arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰

بازار قیمتی ویلاهای میلیاردی تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ویلاهای میلیاردی پایتخت ۲۵ سال عمر دارند. گشتی در میان ویلاهای میلیاردی پایتخت نشان می‌دهد که تمامی ویلاهایی که امسال با قیمت‌های میلیاردی برای فروش گذاشته شده‌اند ۲۵ سال عمر دارند و گرچه تعداد ویلاهای میلیاردی با متراژ بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر مربع انگشت شمارند، اما در برخی از نقاط شهر با همان قیمت‌های میلیاردی به بازار فروش عرضه شده‌اند.


بررسی‌های «دنیای اقتصاد» در بازار معاملات ویلاهای مسکونی در تهران، نشان می‌دهد در سال جاری از یک طرف تعداد ویلاهای پایتخت که با قیمت‌های میلیاردی برای فروش گذاشته شده‌اند اندک هستند و از طرف دیگر این ویلاها بیش از ۲۵ سال عمر دارند.

به گزارش «دنیای اقتصاد» با وجود اینکه بسیاری از این ویلاها عمری طولانی دارند، اما کمترین قیمت تعیین شده برای ویلاهای میلیاردی پایتخت ۵ میلیون تومان برای هر متر مربع است و بیشترین قیمت تعیین شده برای این ویلاها ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در هر متر مربع است.

به عنوان مثال قیمت پیشنهادی برای خانه‌ای ویلایی در خیابان شریعتی با ۲۵ سال سابقه ساخت و ۱۵۲ متر مساحت، هشت میلیون تومان است که قیمت کل این ویلا را به یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان می‌رساند.

همچنین ویلایی ۱۷۰ متری در خیابان زعفرانیه با ۲۵ سال سابقه ساخت ، ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع آن قیمت‌گذاری شده است.

خانه ویلایی دیگری در میرداماد ۱۹۲ متر مساحت دارد و هر متر مربع آن از سوی مالک شش میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که آن را با قیمت کل یک میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان در فایل ویلاهای میلیاردی پایتخت قرار داده است. این ویلا مثل سایر ویلاهای میلیاردی تهران ۲۵ سال عمر دارد.

در خیابان گیشا ویلایی ۱۵۰ متری با قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از گران‌ترین ویلاهای این منطقه محسوب می‌شود که عمر ساختمان به ۲۵ سال می‌رسد.

ویلای دیگری در سعادت آباد با متراژ ۱۸۲ متر مربع، یک میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همین‌طور در دزاشیب در ویلایی ۱۹۰ متری با ۲۵ سال عمر با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است که به گفته مالک آن به دلیل بالا بودن عمر ساختمان از سال گذشته تاکنون هنوز به فروش نرسیده است.

مالک یکی دیگر از ویلاهای میلیاردی در خیایان شریعتی قیمت پیشنهادی برای هر متر مربع از این ویلا را ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مشخص کرده و قیمت کل این ویلای ۲۰۰ متری را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان محاسبه کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نخود آش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
0
0
صبر کن زمین 1000متریم رو تحویل بگیرم.اونوقت بهتون میگم
نظرات بینندگان