arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

نتانیاهو: به تلاش خود برای مقابله با ایران در سوریه ادامه می‌دهیم

بنیامین نتانیاهو در کنفرانس خبری مشترک با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در قدس اشغالی بار دیگر تاکید کرد که اسراییل عزم خود را برای مقابله با ایران جزم کرده است.زمان آن فرا رسیده تا جامعه جهانی حاکمیت اسراییل بر بلندی‌های اشغالی جولان را به رسمیت بشناسد و این منطقه باید تحت حاکمیت این رژیم باقی بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که جامعه جهانی باید حاکمیت این رژیم بر بلندی‌های اشغالی جولان را به رسمیت بشناسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رسانه‌های عبری زبان، بنیامین نتانیاهو در کنفرانس خبری مشترک با مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در قدس اشغالی بار دیگر تاکید کرد که رژیم صهیونیستی عزم خود را برای مقابله با ایران جزم کرده است.

نتانیاهو از آمریکا به خاطر حمایت‌های همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تقدیر و تاکید کرد که این رژیم به تلاش‌های خود برای مقابله با ایران در سوریه ادامه می‌دهد.

وی همچنین از اقدام ترامپ مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، انتقال سفارت آمریکا به این شهر، خروج از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها بر ایران تقدیر و تشکر کرد و خواستار اعمال فشار بیشتر بر تهران شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نتانیاهو تصریح کرد که زمان آن فرا رسیده تا جامعه جهانی حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان را به رسمیت بشناسد و این منطقه باید تحت حاکمیت این رژیم باقی بماند.

از سوی دیگر، مایک پامپئو نیز اظهار داشت که آمریکا دوست و همپیمانی بهتر از "اسرائیل" ندارد و اسرائیلی‌ها مطمئن باشد که ترامپ این روابط محکم و نزدیک را حفظ خواهد کرد.

پامپئو بر پایبندی کشورش بر حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و دفاع از آن تاکید کرد و گفت که واشنگتن به موجب توافقنامه به امضا رسیده در سال ۲۰۱۶، سالانه ۳.۸ میلیارد دلار به این رژیم کمک می‌کند.

نظرات بینندگان