arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰

امروز ولایت فقیه نماد دین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: امروز ولایت فقیه نماد دین است، همان دینی که حکمت متعال خداوند بر آن گرفت که وجود اباعبدالله الحسین و 72 تن از یارانش در صحرای کربلای تکه تکه شوند، تا این دین باقی بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
مهر نوشت : 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: امروز ولایت فقیه نماد دین است، همان دینی که حکمت متعال خداوند بر آن گرفت که وجود اباعبدالله الحسین و 72 تن از یارانش در صحرای کربلای تکه تکه شوند، تا این دین باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدحسن اکبری روز پنج‌شنبه همزمان با سالروز شهادت سیدالساجدین(ع) در اجتماع عظیم نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت سومین روز شهادت اباعبدالله الحسین(ع)در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) و در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح استان قم اعم از پاسداران، نیروی انتظامی، ارتشیان و بسیجیان این استان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) گردهم آمدند تا بار دیگر با مولایمان عهد و پیمان ببندند و بگویند اگر آن زمان نبودیم که به ندای اباعبدالله الحسین که فرمودند آیا کسی هست مرا یاری دهد، پاسخ مثبت بدهیم، امروز با ندای لبیک یا حسین پشتیبان ولایت هستیم و با طی کردن مسیر حرم مطهر حضرت معصومه تا دفتر مقام معظم رهبری در قم، اعلام می‌داریم که تا جان در بدن داریم مطیع ولایت هستیم و در راه ولایت جان خود را در طبق اخلاص قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: امروز با دفاع جانانه از ولی امر مسلمین می‌توانیم بگوییم ادامه دهنده راه سیدالشهدا و یارانش هستیم.

بر اساس این گزارش، دسته عزاداری نیروهای مسلح استان قم به مناسبت سومین روز شهادت اباعبدالحسین در قالب هیئت ثارالله با عنوان تجدید میثاق با ولایت از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت دفتر مقام معظم رهبری در قم حرکت کرد.

در این مراسم سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) و سردار مهدی توکلی فرمانده نیروی انتظامی استان قم به همراه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتشیان و بسیجیان این استان پس از اجتماع در مسجد اعظم قم و قرائت زیارت عاشورا، از خیابان ارم با شعار لبیک یا حسین و با دیدگان اشک بار بر سر و سینه خود زدند و به سمت دفتر مقام معظم رهبری در قم حرکت کردند.

این عزاداران حسینی با حضور در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) دفتر مقام معظم رهبری ضمن عرض تسلیت، عشق و ارادت خود را به مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نشان داده و اعلام داشتند که همواره مدافع ولایت هستند.
نظرات بینندگان