arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

سیل ۱۲ منزل روستایی خراسان شمالی را تخریب کرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به آخرین برآوردهای انجام‌شده در خسارت‌های سیل گفت: ۱۲ منزل روستایی در شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان دچار تخریب براثر سیل شدند.او به امدادرسانی نیروهای امدادی هلال‌احمر در ۴ حادثه جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: طی این سوانح جاده‌ای خوشبختانه هیچ‌کسی فوت نشده و ۷ نفر حادثه‌دیده در این حوادث مورد امداد نیروهای هلال‌احمر قرار گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به آخرین برآوردهای انجام‌شده در خسارت‌های سیل گفت: ۱۲ منزل روستایی در شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان دچار تخریب براثر سیل شدند.

محسن نجات در مصاحبه با فارس در بجنورد با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده از سوی هلال‌احمر خراسان شمالی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار کرد: ۲۰ روستای استان در شهرستان‌های مانه و سملقان و راز وجرگلان متأثر از سیل بوده‌اند که امدادرسانی اولیه به آنها انجام‌شده است.

وی با تشریح این اقدامات گفت: توزیع ۲۱۵ بسته غذایی یک‌ماهه در مناطق سیل‌زده و ۵۰۰ قوطی کنسروجات برای گذر از نخستین ساعات بحران در این مناطق و میان خانوارهای نیازمند ازجمله اقدامات غذایی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی همچنین از تخریب ۱۲ منزل در این شهرستان‌ها و براثر سیل خبر داد و افزود: ایجاد اسکان اضطراری با ۲۸ تخته چادر هلال‌احمر مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در نخستین ساعات امداد به این مناطق بوده است.

وی در انتها به امدادرسانی نیروهای امدادی هلال‌احمر در ۴ حادثه جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: طی این سوانح جاده‌ای خوشبختانه هیچ‌کسی فوت نشده و ۷ نفر حادثه‌دیده در این حوادث مورد امداد نیروهای هلال‌احمر قرار گرفتند.

نظرات بینندگان