arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۸

دادگستری گلستان: برخورد قضایی با کوتاهی‌های احتمالی مسئولان متولی در سیل گلستان

حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی با بیان این در شرایط کنونی امدادرسانی و کنترل سیلاب در اولویت است، تصریح کرد: با فروکش کردن سیلاب، اهمال و کوتاهی‌های احتمالی که سبب تشدید خسارت‌ها و سیلاب شده است بررسی و با مسئولان متولی برخورد قضایی می‌شود. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آق قلا دستور داد که در صورت نیاز برای تخلیه زودتر سیلاب و کاهش ارتفاع آب در آق قلا، نقاط بیشتری از مسیر راه آهن شکافته شود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادگستری گلستان: برخورد قضایی با کوتاهی‌های احتمالی مسئولان متولی در سیل گلستانرئیس کل دادگستری گلستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس دادگستری شهرستان آق قلا امروز از مناطق سیل زده آق قلا بازدید و روند امدادرسانی را بررسی کردند.

حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی با بیان این در شرایط کنونی امدادرسانی و کنترل سیلاب در اولویت است، تصریح کرد: با فروکش کردن سیلاب، اهمال و کوتاهی‌های احتمالی که سبب تشدید خسارت‌ها و سیلاب شده است بررسی و با مسئولان متولی برخورد قضایی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آق قلا دستور داد که در صورت نیاز برای تخلیه زودتر سیلاب و کاهش ارتفاع آب در آق قلا، نقاط بیشتری از مسیر راه آهن شکافته شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان همچنین طی دستوری از دادستان‌های شهرستان‌ها خواست تا در ایام نوروز برای رسیدگی به مشکلات قضایی شهروندان در دسترس باشند. 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی با هشدار به شهروندان در خصوص سوءاستفاده افراد سودجو برای کلاهبرداری از شهروندان تحت عنوان جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان گفت: شهروندان عزیز به هر حسابی پول واریز نکنند و بررسی‌های لازم را انجام دهند تا به مشکل برنخورند، چرا که کلاهبرداران در کمین آن‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری میزان، بروز سیل و آبگرفتگی در استان‌های شمالی کشور و در شهرستان‌های گرگان، بندر ترکمن، آزادشهر، گنبدکاووس، بندرگز، علی آباد، کلاله و مینودشت سبب تخریب خانه‌ها و بروز مشکلاتی برای اهالی این مناطق شد.

نظرات بینندگان