arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸

دادستان مازندران: از وایز پول برای کمک به سیل‌زدگان به حساب اشخاص پرهیز شود

سیدیونس حسینی‌عالمی دادستان مازندران با تاکید بر پرهیز از وایز پول با عنوان کمک به سیل‌زدگان به حساب اشخاص، گفت: تنها مراکزی که مردم در صورت تمایل می‌توانند پولی را با عنوان کمک به سیل‌زدگان واریز کنند، جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دادستان مازندران با تاکید بر پرهیز از وایز پول با عنوان کمک به سیل‌زدگان به حساب اشخاص، گفت: تنها مراکزی که مردم در صورت تمایل می‌توانند پولی را با عنوان کمک به سیل‌زدگان واریز کنند، جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی است.

سیدیونس حسینی‌عالمی در گفت‌وگو با فارس در ساری با تاکید بر پرهیز از وایز پول با عنوان کمک به سیل‌زدگان به حساب اشخاص، اظهار کرد: تنها مراکزی که مردم در صورت تمایل می‌توانند پولی را با عنوان کمک به سیل‌زدگان واریز کنند، جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی است.

وی با اعلام شماره 09112293240 به عنوان شماره عمومی دادستان به عنوان یک شماره مرجع برای بیان تخلفات افزود: شهروندان در صورت واریز پولی به عنوان کمک به سیل‌زدگان به این شماره اعلام کنند تا پیگیری در این زمینه صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران درباره برخورد با افرادی که شیوه مدیریتی آنها در بروز و شدت خسارت سیل موثر بوده است، نیز خاطر نشان کرد: به دنبال برخورد احساسی در این زمان نیستیم و بعد فروکش کردن بحران با دقت و کارشناسی دقیق این مسائل را بررسی و رصد خواهیم کرد و با افراد در صورت اثبات تصمیم‌های نادرست برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه دست‌درازی به آسیب به محیط زیست در مازندرن زیاد است، گفت: دستگاه قضایی در این زمینه با متخلفان تعارف ندارد و برخورد قضایی می‌کند.

نظرات بینندگان