arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸

جانشین فرمانده سپاه: تعیین ۷ سپاه استانی معین، برای امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستانی

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، شب گذشته تلفی با حدود ۲۰ فرمانده سپاه استان ها صبحبت کردم و خوشبختانه امکانات خوبی را تهیه و به سمت مناطق سیل زده گسیل کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای رسیدگی بهتر به وضعیت سیل زدگان گلستانی، ۷ استان معین تعیین کردیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسین سلامی در جلسه هماهنگی خدمت‌رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان شمال کشور که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پیرو فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، شب گذشته تلفی با حدود ۲۰ فرمانده سپاه استان ها صبحبت کردم و خوشبختانه امکانات خوبی را تهیه و به سمت مناطق سیل زده گسیل کردند.

وی افزود: این امکانات شامل پتو، چادر، وسایل گرم کننده، آب، پمپ آب و تجهیزات مهندسی است که بخشی به منطقه رسیده و بخشی در راه است.

سردار سلامی با اشاره به تعیین ۷ استان معین برای گلستان، تصریح کرد: منطقه بلوک بندی شده و هر بلوک را به یک استان واگذار می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: هر استان یک فرمانده که ترجیحا از بسیج سازندگی آن استان است را در اینجا مامور می کند و در کنترل عملیاتی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان قرار می دهد.

وی تصریح کرد: فرماندهان امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد را در همان بلوک تعیین شده توزیع خواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: ۵ استان معین را نیز برای کمک به مردم سیل زده مازندران تعیین کردیم.

نظرات بینندگان