arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۲ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
مدیرکل مدیریت بحران:

مردم از اتراق در کنار رودخانه های آذربایجان غربی پرهیز کنند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: ساکنان و مسافران نوروزی استان تا روز سه شنبه/6 فروردین/ از ترددهای غیرضروری در جاده ها و اتراق در کنار رودخانه ها، مسیل ها، حاشیه سدها و دیگر تاسیسات آبی خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیرعباس جعفری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق نقشه های پیش یابی فردا /دوشنبه/ و پس فردا/سه شنبه/، بارش شدید باران در سطح استان پیش بینی می شود و احتمال بروز آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه وزش باد شدید نیز می تواند مشکلاتی را برای ساکنان و گردشگران ایجاد کند، اضافه کرد: تندباد روزهای آتی در مقایسه با طوفان سال گذشته استان از سرعت کمتری برخوردار خواهد بود اما احتمال خطر وجود دارد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی استان برای مقابله با آثار مخرب حوادث غیرمترقبه در حال آماده باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع ترین زمان ممکن به محل وقوع حوادث احتمالی اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: شورای مدیریت بحران در همه شهرستان های استان تشکیل شده و تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از بروز مشکل برای ساکنان و گردشگران نوروزی اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی به علت موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی منحصر بفرد، همواره در معرض بحران های طبیعی نظیر سیل قرار دارد و ساکنان و گردشگران این استان باید به توصیه های مسوولان بیش از پیش توجه کنند.

طبق گزارش های هواشناسی فردا /دوشنبه/ و پس فردا بارش های قابل توجه در سطح آذربایجان غربی و به ویژه شهرستان های جنوبی این استان پیش بینی شده است.

8137 /3072

نظرات بینندگان