arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰

حاشيه‌هاي نيمه اول داربي/ درگيري علی كريمي و حسيني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نيمه اول داربي تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس با حاشيه‌هاي مختلفي از جمله درگيري كوچك علي كريمي با ميثم حسيني همراه بود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، حاشيه‌هاي نيمه اول هفتاد و سومين داربي به شرح زير است:

- پيش از آغاز بازي،‌ عكاسان ورزشي ياد و خاطره مرحوم زرافشان را گرامي‌ داشتند. همچنين علي كريمي و فرهاد مجيدي عكس وي را در دست داشتند. قبل از مسابقه هم يك دقيقه سكوت نيز به خاطر درگذشت اسماعيل زرافشان اعلام شد.

- از ديگر حاشيه‌هاي اين ديدار مي‌توان به ازدحام عكاسان هنگام خوش و بش كادر فني دو تيم با يكديگر اشاره كرد. مجتبي شيري، حسين بادامكي، مازيار زارع از پرسپوليس به سمت نيمكت تيم استقلال رفتند و دست گلي را به سرمربي استقلال اهدا كردند و مظلومي نيز اين دسته گل‌ها را به سمت هواداران استقلال پرتاب كرد.

- از نكات جالب اين بازي نيز مي‌توان به حضور پرويز مظلومي و محسن عاشوري از ابتداي بازي در كنار زمين اشاره كرد.

- در يكي از صحنه‌هاي اوايل نيمه اول زماني كه آندو تيموريان مي‌خواست ضربه كرنر را به سمت دروازه پرسپوليس ارسال كند، تماشاچيان پرسپوليس به سمت كمك‌داور بازي سنگ پرتاب كردند كه منجر به توقف چند دقيقه‌اي بازي شد.

- در دقيقه 33 فرهاد مجيدي در محوطه جريمه تيم پرسپوليس پس از برخورد با يكي از مدافعان حريف روي زمين افتاد و اعتقاد به پنالتي داشت اما داور اين خطا را پنالتي ندانست. در اين لحظه نيمكت نشينان تيم استقلال به شدت نسبت به قضاوت داور اعتراض كردند كه داور چهارم به آن‌ها تذكر داد.

فرهاد مجيدي و آرش برهاني ازجمله بازيكنان استقلال بودند كه بيشترين اعتراض را به داوري داشتند.

- اولين كارت زرد بازي براي اميرحسين فشنگچي از تيم پرسپوليس بود.

-استيلي هرازچند گاهي كنار زمين مي‌آمد و از بازيكنان مي‌خواست بيشتر به سمت دروازه استقلال نزديك شوند.

- مظلومي از عملكرد ميداودي كمي انتقاد داشت و به او مي‌گفت كه از سمت راست به سمت دروازه پرسپوليس نفوذ كند.

- حميد استيلي در بعضي از صحنه‌ها نسبت به قضاوت داور اعتراض‌هايي را نشان داد.

- اما جدي ‌ترين حاشيه نيمه نخست در دقيقه 45 بازي رخ داد جايي كه علي كريمي برخوردي با ميثم حسيني داشت كه داور خطايي را به سود استقلال اعلام كرد. كريمي با عصبانيت از اين درگيري خارج شد و وقتي صحنه را ترك مي‌كرد كيانوش رحمتي بازيكن استقلال به سمت او آمد و اعتراض كرد. كريمي با عصبانيت از كنار او گذشت و جمله‌اي هم به او گفت. پس از اين صحنه تماشاگران استقلال به شدت به علي كريمي فحاشي كردند اما كريمي براي آن‌ها دست تكان مي‌داد. فرهاد مجيدي نيز از هواداران استقلال مي‌خواست تا شعارهايشان را تمام كنند.

- پس از آنكه داور سوت پايان نيمه را زد باز هم هواداران استقلال عليه كريمي فحاشي مي‌كردند كه بهتاش فريبا مربي استقلال از هواداران مي‌خواست كارشان را تمام كنند.

- در اين نيمه تماشاگران استقلال بيش از پرسپوليسي‌ها تيم‌شان را تشويق مي‌كردند هرچند آن‌ها بعضا به تشويق علي دايي هم مي‌پرداختند.
نظرات بینندگان