arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸

آب در معابر شهر آق‌قلا در حال فروکش است

سخنگوی آتش سازمان نشانی شهرداری تهران آخرین وضعیت امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات شهرداری تهران در شهر آق قلا را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی آتش سازمان نشانی شهرداری تهران آخرین وضعیت امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات شهرداری تهران در شهر آق قلا را تشریح کرد.

جلال ملکی با اشاره به روند امدادرسانی تیم تجهیزاتی شهرداری تهران به سیل زدگان استان گلستان اظهارکرد: سه روز از ورود تیم امداد و نجات شهرداری تهران به شهر سیل زده آق‌قلا می‌گذرد و نیروها بدون لحظه‌ای توقف طبق نقشه عملیاتی تعریف شده به کار خود ادامه دادند.

وی با بیان اینکه نیروها با استفاده از تجهیزات ( پمپ واریسکو) در حال تخلیه آب هستند،گفت: از روز گذشته این روش را آغاز کردیم و تا پایان امروز هم ادامه خواهد داشت، آب در معابری که دچار آب گرفتگی شده بود خوشبختانه در حال فروکش کردن هستند.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در طول روز گذشته نیروهای امدادرسان شهرداری تهران در خانه‌هایی که دچار آبگرفتگی شده بودند حضور پیدا کردند و تخلیه آب را انجام دادند.

بنا براعلام شهرنوشت، ملکی با بیان اینکه هوا در شهر آق قلا رو به سردی می‌رود،اظهارکرد: نیروهای امدادرسانی شهرداری تهران تلاش می‌کنند تا بدون وقفه با تجهیزاتی که در اختیار دارند کار امدادرسانی را انجام دهند و تا هر زمانی که نیاز باشد در این شهر حضور خواهیم داشت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان